نیوز سیتی!
11 بهمن 1402 - 11:58

فارس‌من| مرکز جامع سلامت تنگک در دهه فجر افتتاح می‌شود

دبیر عمرانی و اقتصادی ستاد گرامی داشت دهه فجر استانداری بوشهر از افتتاح مرکز جامع سلامت تنگک دوم که از مطالبات‌ مخاطبان فارس‌من بود در دهه فجر امسال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس استان بوشهر؛ یوسف دشتی دبیر عمرانی و اقتصادی ستاد گرامی داشت دهه فجر استانداری بوشهر صبح امروز در نشست خبری با تبریک ایام‌الله دهه فجر به تشریح برنامه‌های دولت سیزدهم پرداخت.  

دبیر عمرانی و اقتصادی ستاد گرامی داشت دهه فجر استانداری بوشهر با اشاره به تعداد پروژه‌های عمرانی و اقتصادی اظهار داشت: در این ایام هزار و ۸۳۷ پروژه افتتاح و یا کلنگ‌زنی با اعتباری بالغ‌بر ۱۴۷ هزار و ۲۸ میلیارد تومان خواهد شد.

وی با تشریح آمار پروژه‌ها در سطح شهرستان توضیح داد: شهرستان دیلم ۶۲، گناوه ۱۰۳، دشتستان ۶۱۶، بوشهر ۱۱۲، تنگستان ۳۰۷، دشتی ۱۹۰، علسویه ۶۶، کنگان ۸۶، دیر ۹۴، جم ۱۹۳ پروژه‌ عمرانی و اقتصادی خواهیم داشت. 

دشتی افزود: پروژه‌های مربوطه در سطح شهرستان، استان و کشور برنامه‌ریزی شده است که برای مثال در کلان پروژه‌های کشوری پتروشیمی هنگام، آرین متانول و ... قرار دارد. 

این مقام مسؤول با اشاره به حضور مقامات دولتی در بوشهر تصریح کرد: در ۱۲و ۱۳ بهمن‌ماه معاون حقوقی و پارلمانی رئیس‌جمهور جهت افتتاح پروژه‌ها در استان حضور خواهند داشت؛ در روز آخر دهه فجر نیز میزبان معاون اجرایی رئیس‌جمهور خواهیم بود.

دبیر عمرانی و اقتصادی ستاد گرامی داشت دهه فجر استانداری بوشهر خاطرنشان کرد: مدرسه شهدا، افتتاح در منطقه ویژه صنعتی، سد باهوش، محور برازجان - اهرم، مرکز جامع سلامت تنگک شهر بوشهر و ... برخی از این پروژه‌ها هستند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1655502

مهمترین اخبار ایران و جهان: