نیوز سیتی!
11 فروردین 1403 - 14:14

اجرای طرح ساماندهی معتادان متجاهر در ۳ بزرگراه اصلی پایتخت

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران با بیان اینکه طرح ساماندهی معتادان متجاهر پایتخت به شکل مداوم در حال اجرا است، گفت: همزمان با آغاز سال نو طرح ساماندهی معتادان متجاهر در محدوده بزرگراه شهید نواب در تمامی نوروز به اجرا درآمد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، احمد احمدی صدر اظهار کرد: طرح ساماندهی معتادان متجاهر از ابتدای سال 1403 همچون سنوات گذشته با همکاری گشت‌های حامی شهر سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی، ستاد مبارزه با مواد مخدر، نیروی انتظامی و شهرداری‌های مناطق 22گانه به اجرا درآمد.

وی افزود: در ایام نوروز 1403 نخستین مرحله از طرح ساماندهی معتادان متجاهر سال جدید در بزرگراه‌های شهید نواب، شهید تندگویان و شهید یارجانی به اجرا درآمد.

احمدی صدر ادامه داد: فضای سبز میانی بزرگراه‌ها یکی از کلونی‌های آسیب‌زا در محورهای بزرگراهی شهر تهران است که باتوجه به تردد خودروهای شهروندان، ساماندهی این نقاط با همکاری پلیس راهور به اجرا در می‌آید.

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکتهای اجتماعی با اشاره به اینکه مرحله نخست این طرح ساماندهی در ایام نوروز 1403 در منطقه 21 با همکاری سایر دستگاه‌ها به اجرا درآمد، خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند ضمن تماس با سامانه 137 پلاس شهرداری تهران، کلونی‌های آسیب زا را اطلاع‌رسانی کنند تا گشت‌های حامی شهر اقدام به ساماندهی نقاط مورد نظر کنند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1692802

مهمترین اخبار ایران و جهان: