نیوز سیتی!
04 بهمن 1402 - 22:56

اموال تملیکی در بندر دیر تعیین تکلیف شود+ فیلم

رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: علی رغم تلاش‌هایی که صورت گرفته و بسیاری از اموال توقیفی یا مازاد در انبار بندر دیر بنا به هر دلایلی ترخیص شده اما اکنون مقداری اموال همچنان در این انبار وجود دارد که امیدواریم زودتر تعیین تکلیف شود.

به گزارش خبرگزاری فارس استان بوشهر، حجت‌الاسلام احمدرضا پورخاقان رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح عصر امروز در حاشیه بازدید از بندر دیر در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در پی سفر رییس قوه قضاییه به استان بوشهر، بنده به نمایندگی از ایشان ماموریت داشتم به اینجا بیایم و وضعیت بنادر و گمرکات و دادگستری و مسائل مربوط به آن بررسی و سلام ایشان را به همکاران و مردم دیر ابلاغ کنم.

وی با اشاره به بازدید از پارکینگ توقیف خودرویی و موتورسیکلت‌ها در شهر دیر، بیان کرد: متاسفانه شرایط نگه داری اموال مردم در این پارکینگ مناسب نیست که باید نسبت به اصلاح آن اقدامات لازم معمول شود.

پورخاقان گفت: همچنین در بازدید از انبار اموال تملیکی بندر دیر متاسفانه علی رغم تلاش‌هایی که صورت گرفته و بسیاری از اموال توقیفی یا مازاد بنا به هر دلایلی ترخیص شده اما اکنون مقداری اموال همچنان در این انبار وجود دارد که امیدواریم زودتر تعیین تکلیف شود.

وی تاکید کرد: این گونه نباشد که لاستیک‌های فراوانی در این انبار است و بازار هم نیاز دارد اما این لاستیک‌ها آن قدر بماند که قابل استفاده نباشد.

رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح یادآور شد:  قبل از بندر دیر، در شهر جم هم بازدیدی از فرودگاه جم داشتیم که از مطالبات جدی مردم بهره برداری مجدد از این فرودگاه بود.

وی افزود: امیدواریم در طی این سفر این فرودگاه دوباره فعال شود و مجددا پروازها در جم از سر گرفته شود.

 

بازدید رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح از بندر دیر


پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1648890

مهمترین اخبار ایران و جهان: