نیوز سیتی!
18 اسفند 1402 - 08:58

جذب ۱۵۳ میلیارد تومان کمک خیران مدرسه‌ساز در لرستان

رئیس مجمع خیران مدرسه‌ساز لرستان از جذب ۱۵۳ میلیارد تومان کمک خیران مدرسه‌ساز و ساخت ۱۲۰ مدرسۀ خیرساز در این استان طی سال ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، محمدعلی رضوی، شامگاه پنجشنبه، در جمع خبرنگاران با اشاره به ساخت مدارس خیرساز در لرستان، گفت: 176 پروژۀ مدرسه‌سازی به‌صورت مشارکتی با خیران تاکنون در سطح این استان انجام شده‌است.

او با بیان اینکه 120 طرح مدرسۀ خیرساز در لرستان طی سال 1402 تکمیل شده‌است، افزود: 76 طرح باقی‌مانده نیز سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

رئیس مجمع خیران مدرسه‌ساز لرستان، عنوان کرد: بیش از 17 پروژۀ مدرسه‌سازی دیگر به‌صورت کامل سال 1402 در این استان احداث و تحویل به آموزش‌وپرورش شده‌است.

او با اعلام اینکه مجمع خیرین مدرسه‌ساز لرستان در سال 1378 تشکیل شده‌است، بیان کرد: 153 میلیارد تومان کمک‌های خیران برای ساخت مدارس طی سال 1402 در این استان جذب شده‌است.

رضوی گفت: مدیران و مسئولان روابط‌عمومی آموزش‌وپرورش و نوسازی مدارس مستندات مدارس را در اختیار مجمع خیران مدرسه‌ساز لرستان قرار دهند تا خیران بتوانند همچون گذشته برای رفع کمبود‌های آموزشی در این استان کمک کنند.

رئیس مجمع خیران مدرسه‌ساز لرستان ابراز کرد: هزار و 175خیر مدرسه‌ساز در این استان فغالیت دارند و تعداد ساخت مدارس خیرساز از رشد خوبی برخوردار است.

خیران 137 میلیارد تومان سال گذشته در حوزه نوسازی مدارس لرستان کمک کرده‌اند.

انتهای پیام/ 644/.

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1683646

مهمترین اخبار ایران و جهان: