نیوز سیتی!
28 اردیبهشت 1402 - 20:59

برگزاری نمایشگاه جشن شکوفه‌های جوانی در گرگان

فرمانده سپاه ناحیه گرگان از افتتاح نمایشگاه «جشن شکوفه‌های جوانی ایران» در این شهرستان خبر داد.

علی دیلم کتولی عصر امروز در حاشیه مراسم افتتاحیه نمایشگاه «جشن شکوفه‌های جوانی ایران» در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: این نمایشگاه به همت جبهه مردمی انقلاب و بسیج جامعه زنان شهرستان گرگان برگزار شد. 

وی با گرامیداشت دهه‌ی کرامت تصریح کرد: استارت نمایشگاه «جشن شکوفه‌های جوانی ایران» از امروز به مدت سه روز در پارک شهر گرگان زده شد و مردم می‌توانند از ساعت 17 لغایت 20 از این نمایشگاه دیدن کنند. 

فرمانده سپاه ناحیه گرگان بر لزوم افزایش جمعیت تاکید و ابراز کرد: هدف از برگزاری این نمایشگاه تبیین و آگاه سازی جامعه نسبت به خطرات ناشی از تک فرزندی است باید جامعه را به سمت جوانی جمعیت سوق دهیم زیرا فتح قله‌های پیشرفت و پیروزی در گرو افزایش جمعیت است. 

دیلم کتولی با تاکید بر اینکه یکی از مهمترین دغدغه‌های مقام معظم رهبری کاهش جمعیت است، خاطرنشان کرد: حضرت آقا همواره نگاه ویژه‌ای به قشر جوان داشته و دارند و معتقدند هرجا جوان‌ها پا در عرصه گذاشتند شاهد ترقی و پیشرفت جامعه بودیم. 

وی افزود: تک فرزندی در خانواده‌ها آسیب‌هایی را برای جامعه درپی دارد برگزاری این نمایشگاه‌ها می‌تواند خانواده‌ها را از عواقب تک فرزندی آگاه کند. 

فرمانده سپاه ناحیه گرگان گفت: نمایشگاه جشن شکوفه‌های جوانی ایران در قالب «مشاوره»، «نمایشگاه جوانی جمعیت»، «بازی و نقاشی کودک» برگزار شد. 

انتهای پیام/83019

منبع: فارس
شناسه خبر: 1221590

مهمترین اخبار ایران و جهان: