نیوز سیتی!
24 اردیبهشت 1402 - 11:35

برگزاری همایش جمعیت هلال‌احمر با جامعه نخبگان

معاون آموزش، پژوهش و فناوری جمعیت هلال‌احمر با اشاره به بازدید ۵۰۰ نخبه کشور از زیرساخت‌های جمعیت هلال‌احمر گفت: همایش جمعیت هلال‌احمر با جامعه نخبگان کشور امروز و فردا برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، پیمان صابریان با اشاره به بزرگداشت هفته هلال‌احمر گفت: به منظور آشنایی جامعه نخبگان کشوری با مأموریت، فعالیت‌ها و ظرفیت‌های مشارکت نخبگان هلال‌احمر، همایشی با جامعه نخبگان کشور امروز و فردا، ۲۴ و ۲۵ اردیبهشت‌ماه برگزار می‌‎شود.

وی ادامه داد: برای آشنایی جامعه نخبگان با زیرساخت‌های علمی و فن‌‎آوری این جمعیت، ۵۰۰ نخبه کشور از ۴ زیرساخت جمعیت هلال‌احمر از جمله شرکت‌های داروسازی سها یک و دو، صنایع نساجی و سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر دیدن می‌کنند.

معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال‌احمر، با اشاره به برگزاری همایش نخبگان توسط جمعیت هلال‌احمر، اضافه کرد: در این همایش، ۶ پنل مرتبط با رویکرد علمی – فناورانه با عناوین امداد ونجات، مدیریت سوانح و کاهش خطرات، بهداشت، درمان و توانبخشی، دارو، تجهیزات و ملزومات پزشکی، تغییرات اقلیمی، دیپلماسی علمی‌بشردوستانه و راهکارهای افزایش مشارکت فعالیت‌های داوطلبانه مردم برنامه‌ریزی شده است که در این همایش، درباره آن‌ها بحث می‌شود.

گفتنی است، این همایش با همکاری و مشارکت جمعیت هلال‌احمر، بنیاد ملی نخبگان، وزارت علوم، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، بنیاد نخبگان نیروهای مسلح و کمیته‌های تحقیقات دانشجویی، برگزار می‌شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1210790

مهمترین اخبار ایران و جهان: