نیوز سیتی!
26 اردیبهشت 1402 - 20:10

اجرای طرح ساماندهی محله «آقاجان» رضایت مردم را به دنبال داشته است

کرمانشاه- نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تشکیل قرارگاه محرومیت زدایی در شهر کرمانشاه، گفت: اجرای طرح ساماندهی محله «آقاجان» رضایت مردم را به دنبال داشته است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رشیدی بعد از ظهر سه شنبه در جریان بازدید از طرح ساماندهی محله «آقاجان» شهر کرمانشاه اظهار کرد: طرح ساماندهی و توانمندسازی محله آقاجان در حال اجرا است و محله آقاجان که به عنوان یکی از محلات حاشیه‌نشین کرمانشاه شناخته می‌شود در حاشیه پیشرفت قرار گرفته و بر این اساس طرح ساماندهی این محله با تشکیل قرارگاه محرومیت‌زدایی شهرستان در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: در این مرحله خانه‌های مخروبه و متروکه در حال تخریب است تا با ایجاد آسایش و آرامش برای ساکنان محله مکانی برای فضای سبز و فضاهای فرهنگی و خدماتی ایجاد شود.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به انجام مقدمات اختصاص سالنی برای نمایش فیلم در محله آقاجان، گفت: در طرح ساماندهی محله آقاجان زیرساخت‌های محله مثل شبکه فاضلاب و روشنایی محله در حال بهسازی است و روکش آسفالت نیز پس از تخریب خانه‌های مخروبه و متروکه انجام خواهد شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1216402

مهمترین اخبار ایران و جهان: