نیوز سیتی!
25 اردیبهشت 1402 - 15:39

رویداد بزرگ «جایزه ملی جمعیت» در همدان برگزار می شود

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری همدان از اجرای ۲۰ عنوان برنامه در هفته جمعیت همدان خبر داد و گفت: رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت با شعار سهم من از جوانی ایران چهارشنبه برگزار می شود.

فاطمه ستاری‌نوید در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه هفته جمعیت از ۲۴ تا ۳۰ اردیبهشت با شعار محوری سهم من از جوانی ایران آغاز شده است، اظهار کرد: هفته آخر اردیبهشت منتهی به روز ملی جمعیت مصادف با سی ام اردیبهشت ماه سالروز ابلاغ سیاست‌های کلی جمعیت توسط مقام معظم رهبری در سال ۱۳۹۳، هفته جمعیت نامگذاری شده است.

وی با بیان اینکه طی این هفته بیش از ۲۰ عنوان برنامه جمعیتی در حال اجرا است، اظهار کرد: در این هفته ضمن فضاسازی و تبلیغات محیطی در شهرستان‌ها برنامه‌های متنوع از قبیل پنل‌ها و همایش‌های علمی، نشست‌های تخصصی و نخبگانی، مسابقات عکاسی، نقاشی و … در حال برگزاری است.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری همدان خاطرنشان کرد: رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت با شعار سهم من از جوانی ایران چهارشنبه مورخ ۲۷ اردیبهشت ماه در سالن همایش‌های دانشگاه علوم پزشکی همدان برگزار و از منتخبین این رویداد در هفت بخش تقدیر خواهد شد.

ستاری نوید با تصریح بر اینکه شاخص‌های خانواده، مدیران، رسانه، نخبگان، دستگاه‌های حاکمیتی، شرکت‌ها و مؤسسات خصوصی و سازمان‌های مردم نهاد در این رویداد مورد ارزیابی قرار گرفته‌اند، اظهار کرد: سعی شد تا در این رویداد، در کنار شاخص‌هایی چون اقدامات، برنامه‌های جمعیت محور و… به شاخص تعداد فرزندان مدیران و نخبگان، وضعیت تأهل و فرزندآوری نیروهایی که در یک رسانه مشغول به فعالیت هستند و یا در یک دستگاه حاکمیتی یا بخش خصوصی فعالیت دارند نیز توجه شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1213890

مهمترین اخبار ایران و جهان: