نیوز سیتی!
21 خرداد 1402 - 13:26

خیران اصفهان ۷۸ میلیارد تومان به کمیته امداد کمک کردند

اصفهان - معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اصفهان گفت: خیران اصفهان طی ۲ ماه امسال ۷۸ میلیارد و ۴۴۶ میلیون تومان به کمیته امداد کمک کردند.

علی اخلاقی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با اعتماد خیران به کارکردهای اثربخش کمیته امداد در حوزه محرومیت زدایی برخلاف چالش‌های اقتصادی موجود، مشارکت مردم در برنامه‌های اجرایی این نهاد افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه مشارکت نیکوکاران در برنامه‌های اجرایی کمیته امداد موجب هم افزایی در ارائه خدمات اثربخش به جامعه هدف این نهاد می‌شود، ادامه داد: اصفهانی‌ها با احساس مسئولیت در حوزه مسائل اجتماعی همواره در برنامه‌های اجرایی این نهاد پای کار بوده و مشارکتی بیش از ۷۸ میلیارد و ۴۴۶ میلیون تومانی نیکوکاران در طرح‌های اجرایی حوزه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد در ۲ ماهه سال جاری، مصداقی بر این مدعا است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اصفهان با اشاره به اینکه این مبالغ توسط نیکوکاران، حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین، مودیان زکات و سایر برنامه‌های کمیته امداد جمع آوری شده، افزود: در این مدت با همکاری مراکز نیکوکاری نیز بالغ بر ۱۱۳ میلیارد و ۵۲۲ میلیون تومان به صورت نقد و کالا به مددجویان و اقشار نیازمند محلات و روستاها خدمت رسانی شده است.

وی حضور فعال مردم نوعدوست را از شاخصه‌های اثرگذار در افزایش کمک‌های مردمی و مشارکت خیران در برنامه‌های فقرزدایی این نهاد دانست و گفت: هم استانی‌های عزیز می‌توانند با مراجعه حضوری به دفاتر و مراکز نیکوکاری کمیته امداد و یا با شماره گیری #۱*۰۳۱*۸۸۷۷* حمایت خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن بدست نیازمندان واقعی برسانند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1277246

مهمترین اخبار ایران و جهان: