نیوز سیتی!
21 خرداد 1402 - 14:07

مسابقات جودو قهرمانی کارگران کشور در خراسان شمالی آغاز شد

بجنورد- مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی خراسان شمالی گفت: مسابقات جودو قهرمانی کارگران کشور به میزبانی بجنورد آغاز شده است.

مهدی اسلام خواه در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: مسابقات جودو قهرمانی کارگران کشور که به‌منزله انتخابی تیم ملی نیز محسوب می‌شود، روز یک شنبه در مجموعه ورزشی شهید علیدخت بجنورد مرکز خراسان شمالی آغاز شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی ادامه داد: در این مسابقات بیش از ۱۰۰ ورزشکار از استان‌های مختلف حضور دارند که در اوزان مختلف با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

وی افزود: مسابقات جودو قهرمانی کارگران کشور در خراسان شمالی به‌منزله مسابقات انتخابی تیم ملی کارگران کشور برای اعزام به مسابقات جهانی در کشور ایتالیا است که شهریورماه امسال برگزار می‌شود.

اسلام خواه بیان کرد: این چهاردهمین دوره مسابقات جودو قهرمانی کارگران کشور است که جام شهید شاخص جامعه کار و تولید «سردار شهید محمد کاظم‌زاده» نام‌گرفته است.

رئیس هیئت اجرایی مجموعه‌های ورزشی کارگران خراسان شمالی بابیان اینکه ۲ تیم از استان در قالب ۱۴ ورزشکار در این مسابقات حضور دارند، گفت: با توجه به سطح بالای مسابقات داورهای شاخص کشور و استان این رقابت‌ها را قضاوت خواهند کرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1277346

مهمترین اخبار ایران و جهان: