نیوز سیتی!
06 خرداد 1402 - 16:21

شروع طوفانی تکواندو آذربایجان‌شرقی در سال جدید

رئیس هیات تکواندو استان آذربایجان‌شرقی گفت: کسب 9 مدال در مسابقات نوجوانان توسط تکواندوکاران آذربایجان شرقی بی سابقه بود.

جعفر رنجبرپور در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز با تمجید از عملکرد تکواندوکاران نوجوانان استان در مسابقات قهرمانی آزاد کشور گفت: سال 1402 سالی پربار برای تکواندو آذربایجان شرقی خواهد بود و ثمره زحمات مربیان استان در این سال به بار خواهد نشست.

وی گفت: در همین اولین مسابقات کشور کسب 9 مدال توسط تکواندوکاران نوجوانان استان نوید روزهای طلایی را داده و امیدوارم این روند تداوم داشته باشد.

رئیس هیات تکواندو استان آذربایجان شرقی تصریح کرد: تقریبا یک سوم مدال های طلا رده پسران به تکواندوکاران استان تعلق گرفت و نشان می دهد پشتوانه سازی برای تکواندو استان به خوبی صورت گرفته و جا دارد از مربیان تکواندو استان تشکر نمایم.

وی افزود: عملکرد دختران تکواندو کار استان همیشه در سایه درخشش پسران بود اما در مسابقات اخیر از نظر  تعداد مدال های کسب شده تقریبا گروه پسران و دختران برابر بوده و این نشان می دهد که تکواندو دختران آذربایجان شرقی پیشرفت محسوسی داشته و بزودی این نسل در رده‌های تیم ملی هم حضور خواهند یافت.

انتهای پیام/60017

منبع: فارس
شناسه خبر: 1242190

مهمترین اخبار ایران و جهان: