نیوز سیتی!
31 اردیبهشت 1402 - 08:40

روابط عمومی آینه تمام نمای مطالبات مردم از سازمان‌ها است

مدیرکل امور مالیاتی استان سمنان گفت: روابط عمومی به مثابه آینه تمام نمای انتظارت و مطالبات مردم از سازمان‌ها است.

 به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، علی حسین‌پور مدیرکل امور مالیاتی استان سمنان در پیامی هفته روابط عمومی و ارتباطات را تبریک گفت و اظهار کرد: بی‌شک، دنیای امروز، دنیای ارتباطات است و نقش اصحاب خبر و رسانه به عنوان مشعل‌داران توسعه آگاهی که با به‌کارگیری هنر، مهارت، تدبیر و دانش خود، فضایی سالم برای اطلاع‌رسانی شفاف و ارتباطات اثربخش بین مردم و سازمان‌ها را فراهم می‌کنند، انکارناپذیر بوده و قابل تقدیر است.

حسین‌پور با اشاره به نقش روابط عمومی در تحقق اهداف سازمان امور مالیاتی کشور گفت: روابط عمومی سازمان امور مالیاتی کشور  با تیزبینی، دانایی و هوشیاری همگام با سایر بخش‌های سازمان امور مالیاتی تمام تلاش خود را به کار بست تا با استفاده از شیوه‌های نوین ارتباطی و اطلاع‌رسانی در اجرای اهداف و سیاست‌ها سازمان و با همراهی و همدلی همه عزیزان در دفتر روابط عمومی و فرهنگ‌سازی مالیاتی، گام‌های مؤثری در حوزه اطلاع‌رسانی آگاهانه و ارتباطات هوشمند بردارد.

وی نامگذاری روزی به نام روز ارتباطات و روابط عمومی که به مثابه آینه تمام نمای انتظارت و مطالبات مردم از سازمان‌ها و نهادها عمل می‌کنند را  بیانگر اهمیت روزافزون شبکه‌های ارتباطی در دنیای پیچیده امروز دانست.

مدیرکل امور مالیاتی استان سمنان افزود: بر این اساس، این روز فرصتی مغتنم برای بازبینی هوشمندانه و منصفانه راه‌های طی شده در جهت تعامل و تأمین دانش اجتماعی و نیز ترسیم و تبیین افق‌ها و چشم‌اندازهای روشن برای فردای بهتر است.

حسین‌پور در پایان این روز را به همکاران روابط عمومی اداره کل که  در حوزه خطیر اطلاع‌رسانی و ارتباطات فعالیت می‌کنند، تبریک گفته و از تلاش‌های آگاهانه و عالمانه انجام شده این عزیزان که  برای کسب سرآمدی در انعکاس فعالیت‌های سربازان جبهه اقتصادی انجام وظیفه می‌کنند سپاسگزاری کرده و توفیق روزافزون همه تلاشگران این حوزه را از درگاه خداوند متعال مسألت کرد.

پایان پیام/۷۴۰۰۷/س/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1226646

مهمترین اخبار ایران و جهان: