نیوز سیتی!
17 اردیبهشت 1402 - 21:29

برگزاری یادواره شهدای روحانی در شاهرود/ دشمن روی دانش‌‌آموزان و دانشجویان برنامه‌ریزی کرده است

فرماندار شهرستان شاهرود از برگزاری یادواره شهدای روحانی در این شهرستان خبر داد و گفت: دشمن در جنگ نرم خود، روی دانش‌‌آموزان و دانشجویان برنامه‌ریزی کرده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، ابوطالب جلالی، فرماندار شهرستان شاهرود عصر امروز در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان شاهرود در سالن جلسات مدیریت آموزش و پرورش این شهرستان، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای کارگر و هفته کار و کارگر و هفته معلم و تقدیر از زحمات کادر آموزشی اظهار کرد: با توجه به تمام تلاش‌های که در مجموعه آموزش و پرورش می‌شود، توقع مردم از این نهاد بیشتر است.

وی تصریح کرد: جوانانی که در کشورمان تربیت شدند و در دفاع از ارزش‌ها جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و امروز در مراقبت از کشور و ارزش‌ها تلاش‌های مؤثری انجام می‌دهند، محصول زحمات آموزش و پرورش هستند.

جلالی با بیان اینکه امروز توجه به نقش دانش‌آموزان در اعتکاف دانش‌آموزی مهم است، افزود: در اردوهای راهیان نور و گروه‌های جهادی، دانش‌آموزان حضور دارند و نقش‌آفرین هستند و فعالیت‌های فرهنگی در مساجد و آموزش و پرورش توسط آنها انجام می‌شود.

برگزاری یادواره شهدای روحانی در شاهرود

فرماندار شاهرود تصریح کرد: دشمن به این فعالیت‌ها واقف است و بعد از سال‌ها در دوره گذشته، تمرکز به سمت دانش‌آموزان رفته بود و در اغتشاشات اخیر، دانش‌آموزان و دانشجویان را مورد توجه قرار دادند و البته به همت مجموعه‌های امنیتی و نظامی و همکاری مدیریت آموزشی اوضاع کنترل شد.

جلالی به برگزاری یادواره شهدای روحانی در سالروز شهادت امام صادق (ع) در شهرستان شاهرود اشاره کرد و گفت: ۳۱ اردیبهشت‌، سالروز ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر است و ما خواستار اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی با همکاری آموزش و پرورش و مدیریت شهری و سایر دستگاه‌ها هستیم.

وی با تبریک انتصاب فرمانده و جانشین سپاه شاهرود از زحمات سرهنگ خوش‌قدم فرمانده قبلی سپاه شهرستان تشکر کرد.

پایان پیام/۷۴۰۰۷/74036/م/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1195590

مهمترین اخبار ایران و جهان: