نیوز سیتی!
11 تیر 1402 - 08:22

برپایی غرفه صرفه‌جویی مصرف برق در گذر فرهنگی سمنان

غرفه صرفه‌جویی مصرف برق در گذر فرهنگی سمنان واقع در خیابان امام (ره) این شهر برپا شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، با توجه به هفته مدیریت مصرف آب و برق، سعی شده است تا فرهنگ صرفه‌جویی در میان خانواده به عنوان یکی از ارکان اصلی جامعه به عنوان سفیران روشنایی ترویج شود.

بهره‌گیری از ظرفیت مدارس آموزش و پرورش، برنامه‌ریزی در زمینه غنی‌سازی اوقات فراغت فرزندان کارکنان، ترویج فرهنگ صحیح استفاده از برق در رسانه‌های دیداری و شنیداری بخشی از اقدامات شرکت برق منطقه‌ای سمنان در ایام پیک‌بار تابستان است.

برپایی غرفه مدیریت مصرف برق در برنامه شب‌های فرهنگی سمنان مصداق بهره‌گیری از فعالیت‌های خلاقانه بوده و این شرکت با برپایی این غرفه و با اهدای بسته‌های فرهنگی صرفه‌جویی در مصرف برق همچون کتاب‌های مدیریت مصرف برق، برنامه هفتگی با شعار مدیریت مصرف و دیگر اقلام فرهنگی و همچنین ارائه توضیحاتی در مورد راهکارهای اصلاح الگوی مصرف برق در منازل در ساعات اوج مصرف برق از سوی کارشناس دفتر روابط عمومی به بازدیدکنندگان، حضوری فعال داشته است.

به گزارش فارس، برنامه شب‌های فرهنگی سمنان پنج‌شنبه شب‌ها از ساعت ۲۱ در گذر فرهنگی خیابان امام (ره) این شهر با اجرای برنامه‌های فرهنگی، ورزشی و هنری شاد و مفرح به همراه برپایی غرفه‌های عرضه محصولات فرهنگی و صنایع‌دستی و مشاغل خانگی برگزار می‌شود.

پایان پیام/۷۴۰۰۷/م/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1323790

مهمترین اخبار ایران و جهان: