نیوز سیتی!
09 تیر 1402 - 19:47

غرب در مشی خود در مواجهه با حقانیت و حقیقت تجدید نظر کند

دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان با انتشار بیانیه‌ای با محکوم کردن توهین به ساحت مقدس قرآن کریم، خواستار تجدید نظر دولت‌های غربی و مجامع بین‌المللی در مشی و روش خویش در مواجهه با حقانیت و حقیقت شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان،  دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان با انتشار بیانیه‌ای توهین به ساحت مقدس قرآن کریم را محکوم کردند.

در این بیانیه که با آیه مبارک«یرِیدُونَ لِیطْفِؤُا نُورَ الله بِأَفْواهِهِمْ وَاللهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کرِهَ الْکافِرُونَ» (می‌خواهند نور خدا را با (دم) دهانهاشان خاموش سازند وخداوند تمام کننده ی نور خود است؛ هر چند کافران را ناخوش آید، آغاز شده آمده است: قرآن به عنوان کتاب آخرین پیامبر گرامی اسلام بزرگترین راهنمای بشریت بوده و هست و خواهد بود.

در این بیانیه با بیان اینکه قرآن جامع همواره در برهه‌های مختلف تاریخ مورد هجمه بوده است، اما وعده خداوند متعال بر حفظ این کتاب با عظمت بوده است و تیر کین جهالت جاهلان و تنگ نظران به سنگ خورده است، آمده است: اکنون در دوره‌ای دیگر از تاریخ بنام عصر مدرن با مجوز پلیس یک دولت غربی به ساحت مقدس قرآن کریم این راهنمای بزرگ بشریت توهین شد.

در این بیانیه با بیان اینکه دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان اهانت به ساحت این کتاب مقدس و آسمانی و پیامبران الهی و همه کتب رسولان از آدم تا خاتم را محکوم می‌‌کنند، تاکید شده است: از دولت‌های غربی و مجامع بین‌المللی انتظار است در مشی و روش خویش در مواجهه با حقانیت و حقیقت اندکی تامل کرده و چشمان خویش را به جهان روشن باز کنند و حقیقت قرآن را در زندگی دنیوی و اخروی خویش جستجو کنند.

پایان پیام/2308

منبع: فارس
شناسه خبر: 1320446

مهمترین اخبار ایران و جهان: