نیوز سیتی!
21 خرداد 1402 - 20:39

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه دلیجان معرفی شد

دلیجان- مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه دلیجان با حضور مسئولان شهرستان، بسیجیان و... در سپاه ناحیه دلیجان معرفی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر یکشنبه مراسم تودیع و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه دلیجان با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله برگزار شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله استان مرکزی با بیان اینکه دشمنان انقلاب از اقتدار و پیشرفت ایران اسلامی و انقلابی ضربه خورده‌اند، گفت: دشمنان امروز به دنبال ضربه زدن و متوقف کردن پیشرفت کشور هستند و جنگ ترکیبی را علیه ملت به راه انداخته‌اند؛ جنگ شناختی یکی از مهمترین ابعاد آن است که از طریق فضای مجازی و عملیات روانی دنبال می‌شود.

حجت الاسلام ماشاالله عبدی، معنویت را مهمترین مؤلفه قدرت در انقلاب اسلامی دانست و افزود: آنچه توانسته این ملت و انقلاب را به پیشرفت‌های افتخارآمیز برساند، معنویت است و امروز دشمنان به دنبال ضربه زدن به معنویت هستند.

عبدی بیان کرد: در جنگ شناختی دشمنان به دنبال تحریف واقعیت‌ها برای ایجاد یأس و ناامیدی هستند و پادزهر جنگ شناختی، جهاد تبیین است که باید با ابتکار و خلاقیت انجام شود.

به گزارش مهر، در پایان از زحمات حجت الاسلام مهدی صحرایی تقدیر و حجت الاسلام محمدتقی خاکی به عنوان مسئول جدید نمایندگی ولی فقیه در سپاه دلیجان معرفی شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1278246

مهمترین اخبار ایران و جهان: