نیوز سیتی!
24 خرداد 1402 - 22:18

کشف انبار احتکار کالای های ضروری در ایلام

فرمانده انتظامی استان ایلام از کشف انبار احتکارکالاهای اساسی به ارزش 10 میلیارد ریال در ایلام خبر داد.

سردار جمال سلمانی فرمانده انتظامی استان ایلام شامگاه چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام با اشاره به کشف یک انبار دپوی کالای اساسی در ایلام، گفت: در این انبار مواد خوراکی شامل روغن خوراکی و شکر به ارزش تقریبی ۱۰ میلیارد ریال کشف و ضبط شد.

وی افزود: در راستای امنیت اقتصادی و با اعلام خبری مبنی بر احتکار کالاهای اساسی مورد نیاز مردم در سطح شهر ایلام، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی با انجام تحقیقات اولیه و بررسی موضوع با همکاری بازرسان صنعت معدن و تجارت و تعزیرات حکومتی موفق به شناسایی محل احتکار و نگهداری این کالاها شدند.

فرمانده انتظامی استان ایلام خاطر نشان کرد: در این رابطه صاحب انبار مذکور به عنوان متهم دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

سلمانی به مخلان اقتصادی تذکر داد: حفظ امنیت اقتصادی مردم خط قرمز دستگاه های امنیتی است.

وی گفت: استمرار طرح‌های نظارت و کنترل بر انبارهای نگهداری کالا در سطح استان و برخورد با سودجویان اقتصادی، یکی از اولویت های پلیس است.

سلمانی از عموم مردم خواست هرگونه موارد مشکوک را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.

به گزارش خبرگزاری فارس، اواخر اردیبهشت ماه سال جاری نیز به همت نیروی انتظامی ۴۰ تن روغن خوراکی احتکار شده به ارزش ۲۴ میلیارد ریال در حاشیه شهر ایلام کشف شد.

 پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1285902

مهمترین اخبار ایران و جهان: