نیوز سیتی!
22 تیر 1402 - 19:28

تخصیص ۲۰ میلیارد تومان بودجه برای جاده طالقان - هشتگرد

ساوجبلاغ- نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس گفت: مبلغ ۲۰ میلیارد تومان برای جاده طالقان - هشتگرد تخصیص نقدی یافته است.

علی حدادی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به پیگیری و مطالبه مردم برای بهسازی و روکش آسفالت محور زیاران - طالقان، با نشست‌های مشترک با نماینده مردم قزوین در مجلس و مدیران اجرایی استان قزوین اقدامات در سطح استانی و پیگیری ردیف بودجه ملی این پروژه آغاز و به زودی تکمیل می‌شود.

وی بیان کرد: بنا بر اعلام معاون وزیر راه و شهرسازی مبلغ ۲۰ میلیارد تومان برای جاده طالقان - هشتگرد تخصیص نقدی یافته است.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس تصریح کرد: همچنین عملیات آسفالت محور قدیم طالقان از گردنه تا زیاران به طول ۱۰ کیلومتر هم شروع شده است.

وی با اشاره به پروژه‌های راهسازی و توسعه در حوزه انتخابیه خاطرنشان کرد: با پیگیری تخصیصی قیر رایگان و بودجه در حوزه انتخابیه، اقدامات بسیار خوبی در حال انجام است. بر این اساس تمامی مسیرهای روستایی در حال آسفالت و توسعه است.

حدادی متذکر شد: توجه ویژه به توسعه روستایی و پروژه‌های راهسازی برای تأمین بودجه در راستای رفاه حال مردم در سطوح مختلف از اهمیت بالایی برخوردار است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1357090

مهمترین اخبار ایران و جهان: