نیوز سیتی!
10 اسفند 1401 - 19:28

روابط عمومی ادارات دیلم در جهاد تبیین نقش مهم خود را ایفا کنند

بوشهر- سرپرست فرمانداری دیلم گفت: مقام معظم رهبری یکی از وظایف مهمی که بر دوش سازمان‌ها گذاشته بحث جهاد تبیین است که در حیطه روابط عمومی نهادها است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسدی بعد از ظهر سه شنبه در نشست هماهنگی روابط عمومی‌های شهرستان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه عنوان کرد: روابط عمومی‌ها یکی از حساس‌ترین و مهمترین جایگاه‌ها را در ادارات دارند.

سرپرست فرمانداری دیلم افزود: مقام معظم رهبری یکی از وظایف مهمی که بر دوش سازمان‌ها گذاشته بحث جهاد تبیین است که در حیطه روابط عمومی نهادها است.

اسدی اضافه کرد: وظیفه روابط عمومی‌ها یاریگری مردم در مسائل مختلف و کمک به تصمیم گیری هر چه بهتر افراد جامعه است.

وی اضافه کرد: ما باید مردم را در مسیر درست هدایت کنیم، چراکه روابط عمومی‌ها چشمان بینای دستگاه‌های اجرایی هستند.

سرپرست فرمانداری دیلم گفت: نکته مهمی که در فرمایشات مقام معظم رهبری و جهاد تبیین نهفته است، رساندن اطلاعات درست و اقدامات نهاد و دستگاه‌های مرتبط در حوزه کاری خود به مردم است.

وی بیان کرد: فرهنگ سازی یکی از وظایف مهم روابط عمومی‌ها در ادارات است و باید دسترسی آسان به نهاد خود را با مردم به اشتراک بگذارید.

اسدی مطرح کرد: ما اعیاد و مناسبت‌های زیادی را در طول سال داریم که جا دارد روابط عمومی‌های ادارات به صورت شایسته پوشش دهند.

وی ضمن اشاره به اینکه یکی از وظایف مهم هر روابط عمومی در ادارات، ارائه قوانین مربوطه نهاد خود به مردم است تا در خدمات رسانی تسهیل و تسریع ایجاد شود، یادآور شد: هر روابط عمومی موظف است کارنامه و عملکرد سالانه نهاد خود را در هر سال به مردم ارائه دهد.

در انتهای این نشست از روابط عمومی‌های برتر دستگاه‌های اجرایی با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل به عمل آمد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1066990

مهمترین اخبار ایران و جهان: