نیوز سیتی!
25 اسفند 1401 - 23:14

بازدید معاون سیاسی استاندار یزد از دفتر خبرگزاری فارس/ رسانه‌ها با روایت صحیح امیدآفرین باشند+ عکس

معاون سیاسی،‌ امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با تأکید بر تحقق جهاد تبیین توسط رسانه ها و انتشار اخبار امید آفرین گفت:‌ مقابله با فتنه‌های رسانه‌ای غرب در گرو ایجاد جریان رسانه قوی و واحد است.

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد،‌ علی‌اکبر عزیزی پیش از ظهر امروز با حضور در دفتر خبرگزاری این استان،‌ از نزدیک در جریان فعالیت این دفتر خبری قرار گرفت و با اعضای تحریریه گفت و گو کرد.

معاون سیاسی،‌ امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در حاشیه بازدید از تحریریه خبرگزای فارس خطاب به خبرنگار ما  عملکرد این رسانه در حوزه جهاد تبیین را حائز اهمیت و مطلوب دانست و اظهار کرد:‌ رویکرد خبرگزاری فارس در تولید اخبار امید آفرین درست و منطقی است.

وی با اشاره به نقش اصحاب رسانه در جنگ ترکیبی عصر حاضر،‌ افزود:‌ رویکرد و نحوه عملکرد خبرگزاری فارس با تمام کمبودهای فنی و مالی عین جهاد است و خبرنگاران این رسانه باید به فعالیت در آن افتخار کنند.

ما آن طور که باید از ظرفیت‌های رسانه‌ای برای مقابله با جنگ نرم دشمنان استفاده نکرده ایم این مهم باید با تغییر رویکرد مسئولان و دست‌اندرکاران اصلاح شود.

عزیزی با اشاره به اهمیت روایتگری درست و به موقع برای خنثی‌سازی فتنه‌های دشمنان، گفت: ما تمام ظرفیت از رسانه‌ها به منظور تبیین افکار عمومی حمایت می‌کنیم.

وی عملکرد جریان رسانه‌ای استان یزد در بحران‌هایی نظیر حادثه قطار یزد- مشهد را قابل قبول دانست و بیان کرد:‌ ما بر این باوریم که اگر رسانه آن طور که باید در جریان مسائل قرار گیرند به خوبی می‌توانند مقابله هرگونه فتنه رسانه‌ای دشمنان ایستادگی کنند.

معاون سیاسی استاندار یزد توجه و برنامه‌ریزی جدی برای فضای مجازی را یکی از مهمترین مأموریت های امروز جریان رسانه‌ای جبهه انقلاب عنوان کرد: تمام کنشگران، خبرنگاران و فعالیت حوزه فضای مجازی باید با ایجاد یک جریان واحد رسانه‌ای در فضای مجازی نسبت به تولید محتوای مناسب و اجرای عملیات‌های موثر در فضای مجازی برنامه‌ریزی کنند.

معاون استاندار یزد با اشاره به اهمیت معرفی دستاوردهای نظام برای اقشار مختلف جامعه به ویژه نسل جوان، تصریح کرد:‌ رسانه‌های باید هنرمندان و هوشمندانه در کنار بیان ضعف‌ها،‌ نقاط قوت و دستاوردهای بدست آمده را برای مردم بازگو کنند.

عزیزی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت معرفی رویکرد و بیان خدمات دولت سیزدهم نیز تأکید کرد:‌ به طور مثال خدماتی نظیر انتقال آب از خلیج فارس، پشتیبانی مردمی در چند نوبت سیل کم نظیر و طرح ویلایی سازی نهضت ملی مسکن که آغاز آن از استان یزد بوده است، از جمله خدماتی بنیادی و موثر برای توسعه همه جانبه است که باید به آن پرداخته شود.

معاون سیاسی،‌ امنیتی و اجتماعی استاندار یزد تصریح کرد: ساخت منازل ویلایی با ویژگی های فرهنگی متناسب با فرهنگ مردم یزد آغازی برای توسعه اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی پایدار است.

پایان پیام/ب

منبع: فارس
شناسه خبر: 1096702

مهمترین اخبار ایران و جهان: