نیوز سیتی!
09 اسفند 1401 - 09:55

روشنایی ورودی اهرم افزایش می‌یابد/ اجرای طرح ساماندهی دست‌فروشان

بوشهر- فرماندار تنگستان گفت: اجرای طرح ساماندهی دست‌فروشان و بهبود وضعیت روشنایی میدان گادویی در ورودی شهر اهرم در دستور کار است.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد لطفی صبح سه‌شنبه در بازدید از میدان گادوی اظهار داشت: نصب برج‌های نوری جدید و روشنایی میدان گادوی در دستور کار قرار گرفت.

وی اضافه کرد: میزان فعلی روشنایی میدان تازه تأسیس گادوی و مسیرهای منتهی به آن مناسب نبود که با پیگیری‌های انجام شده، در آینده‌ای نزدیک افزایش روشنایی این میدان توسط راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان انجام خواهد گرفت.

فرماندار تنگستان بیان کرد: با توجه به اینکه این میدان در مسیر بزرگراه خلیج‌فارس واقع شده و سه شهرستان بوشهر، تنگستان و دشتی را به هم وصل می‌کند، از اهمیت بالایی برخوردار بوده و با توجه به حجم‌بالای ترافیکی آن، میزان روشنایی آن نیز می‌بایست در خور آن باشد.

وی اظهار داشت: در راستای ساماندهی مکان دست‌فروشان بومی حاضر در اطراف میدان، و همچنین افزایش ایمنی مسیر و جلوگیری خطر جانی برای دست‌فروشان، یک مکان جدید توسط راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان در نظر گرفته شده که تا یک ماه آینده زیرسازی و روشنایی آن انجام شده و همه این عزیزان به این مکان بی‌خطر منتقل خواهند شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1062546

مهمترین اخبار ایران و جهان: