نیوز سیتی!
24 بهمن 1401 - 12:19

راهداران چهارمحال و بختیاری به 170 خودروی گرفتار در برف امدادرسانی کردند

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: راهداران استان در شبانه‌روز گذشته به 170 خودروی گرفتار در برف کمک کردند.

احمدرضا حاتمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: در حال حاضر در اکثر محورهای استان شاهد بارش برف هستیم و تردد در محورها فقط با زنجیرچرخ امکان‌پذیر است.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته یک‌هزار و ۷۶۰ کیلومتر باند توسط راهداران استان برف‌روبی شده و ۳۲۰ تن شن و نمک برای جلوگیری از یخ‌زدگی محورها استفاده شده است.

وی با اشاره به اینکه گردنه‌های چری، تاراز و شاه‌منصوری بسته و تردد در محورهای منتهی به آن‌ها غیرممکن است، افزود: راهداران چهارمحال و بختیاری در شبانه‌روز گذشته به ۱۷۰ خودروی گرفتار در برف کمک کردند.

حاتمی بیان کرد: نزدیک به ۴۰۰ نیروی راهدار با ۳۰۰ خودروی سبک، نیمه‌سنگین، سنگین و برف‌روب برای مواجه‍ه با بارش‌ها در جاده‌های مواصلاتی استان مستقر هستند.

وی با اشاره به اینکه هم‌اکنون تردد در تمامی محورهای استان جریان دارد، اظهار داشت: از مردم تقاضا داریم از سفرهای غیرضرور خودداری کنند و در صورت لزوم به سفر زنجیرچرخ، وسایل گرمایشی، سوخت و البسه کافی به همراه داشته باشند.

حاتمی تصریح کرد: رانندگانی که قصد سفر دارند پیش از حرکت با شماره ۱۴۱ راهداری تماس گرفته و از وضعیت راه‌ها اطمینان حاصل کنند.

پایان پیام/ ۶۸۰۳۵

منبع: فارس
شناسه خبر: 1035890

مهمترین اخبار ایران و جهان: