نیوز سیتی!
24 بهمن 1401 - 12:09

ارتقای کیفیت و پشتیبانی از تولید و خدمات با استانداردسازی

اردبیل- مدیرکل استاندارد استان اردبیل گفت: با استاندارد سازی خدمات ارائه شده به مردم ارتقای کیفیت و پشتیبانی از تولید را شاهد خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار مهر، هاشم علایی صبح دوشنبه در بازدید از واحدهای تحت پوشش استاندارد استان اردبیل اظهار کرد: تلاش‌ها و خدمات واحدهای تولیدی در راستای انطباق محصولات با مقررات استاندارد و احساس مسئولیت در قبال حقوق مصرف کنندگان و استمرار تولید با کیفیت در شرایط تحریم قابل تقدیر است.

وی با اشاره به اینکه رعایت استانداردها بازاری مطمئن و پویا را برای تولیدکنندگان ایجاد می‌کند، خاطرنشان کرد: یک محصول زمانی ماندگار است که ایمنی و سلامت مشتری را تأمین کند و واحد تولیدی زمانی به برند مطلوب می‌رسد که هم نیاز مصرف کننده و هم توسعه پایدار را مدنظر قرار دهد.

مدیرکل استاندارد استان اردبیل رمز ماندگاری برند محصولات را به روزآوری فناوری تولید و ارتقای کیفیت اعلام کرد و گفت: اداره کل استاندارد استان اردبیل همواره در کنار واحدهای تولیدی و خدماتی بوده و با افتخار حمایت از تولیدات و رفع موانع و توسعه استانداردسازی در استان را سرلوحه کار قرار داده است.

علایی با اعلام آمادگی مبنی بر برگزاری نشست‌های تخصصی استاندارد و کیفیت برای رفع مشکلات واحدهای استان اردبیل مشارکت مدیران کنترل کیفیت واحدهای تولیدی را در دوره‌های آموزشی و تدوین استانداردهای ملی خواستار شد.

مدیرکل استاندارد استان اردبیل اضافه کرد: از ابتدای سال ۱۴۰۱ به دنبال نامگذاری سال به نام سال تولید؛ دانش بنیان و اشتغال آفرین از خطوط تولید و آزمایشگاه واحدهای تولیدی بازدیدهای مستمر به عمل آمده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1035690

مهمترین اخبار ایران و جهان: