نیوز سیتی!
13 دی 1401 - 11:10

سردار نقدی: شهید سلیمانی نماد مقاومت در جهان است/ پشتیبان ولایت فقیه باشیم آینده روشنی خواهیم داشت

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران گفت: شهید سلیمانی اسطوره همیشگی برای ملت های مسلمان و امت حزب‌الله و انقلابی ایران اسلامی و نماد مقاومت در جهان است.

به گزارش خبرگزاری فارس از قرچک، سردار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه دوشنبه در مراسم سومین سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای شهرستان قرچک ضمن درود بر روح والای شهدا علی الخصوص سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس اظهار کرد: امروز شهیدانی که منزل به منزل به دنبال شهادت می‌گشتند الگوی شرافت و انسانیت هستند چرا که جوانی خود را برای اعتلای کلمه الله گذاشتند.

وی در ادامه گفت: شهید سلیمانی فرزند معنوی حضرت ابراهیم است؛ زیرا درست در زمانی که داعش در سوریه و عراق رعب و وحشت ایجاد کرده بود، ایشان با اجرای فرمان ولایت و نظر خداوند، ابراهیمی بودند که آتش را گلستان کرد‌، شهید سلیمانی با اخلاص در این مسیر الهی قدم گذاشت و تبدیل به یک اسوه و آرمان، نه تنها در کشور بلکه در مجامع بین‌الملل شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه با بیان اینکه آمریکا از چین، روسیه و ایران به عنوان رقیب های خود نام می‌برد، افزود: بیش از ۲۰۰ رسانه فعال در حال مقابله با ایران است ولی با همه این دشمن تراشی ها در حق این ملت، روز به روز شاهد پیشرفت های شگرف در کشورمان هستیم چون مردمان این ملت پشتیبان ولایت فقیه هستند.

سردار نقدی بیان کرد: حاج قاسم سلیمانی از میان ملت بابصیرت ایران اسلامی با چنین ولایتی قوی برخواسته است، امروز ما درس بزرگی که از شهید سلیمانی گرفتیم این است که اگر پشت ولایت باشیم، قطعا آینده روشنی داریم.

وی خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی اسطوره همیشگی برای ملت های مسلمان و امت حزب‌الله و انقلابی ایران اسلامی شده و این شهید بزرگوار نماد مقاومت در جهان است.

 

معاون هماهنگ کننده سپاه گفت: شجره خبیث داعش با وجود حمایت های آمریکایی و سعودی با آن سر و صدا و وحشتی که در جان جهانیان انداخته بود با درایت و فرماندهی حاج قاسم سلیمانی شکست خورد.

سردار نقدی تصریح کرد: حاج قاسم، برنامه ای را که آمریکا چند صد تریلیون دلار برای آن هزینه کرده بود، شکست داد و همین موضوع باعث خشم آمریکای جنایت کار شد.

وی گفت: در همین شرایط، ایران اسلامی با توجه به ابزار و سلاح دشمن با دست خالی می‌خواست در برابر دشمن متخاصم ایستادگی کند، با این تفاسیر خیلی از افرادی بودند که در داخل عامل دشمن بودند و باعث مشکل دو چندان برای مقابله و جنگ می‌شدند.

معاون هماهنگ کننده سپاه در پایان افزود: در طی اتفاقات اخیر همین رسانه های دروغین بودند که اتفاقات رخ داده را به دروغ و تحریف شده به نیروی انتظامی نسبت دادند، ۱۲ سال تحریم به ملت ایران اعمال کردند اما ما شاهد آشفتگی خودشان هستیم.

پایان پیام/۶۷۰۳۷

منبع: فارس
شناسه خبر: 951802

مهمترین اخبار ایران و جهان: