نیوز سیتی!
12 دی 1401 - 21:08

۲۰ دکل مخابراتی در بیله سوار راه اندازی می‌شود

بیله سوار - فرماندار بیله سوار گفت: تا یک سال آینده ۲۰ دکل مخابراتی برای تقویت آنتن دهی و بهبود فرآیند سیستم ارتباطی در بیله سوار راه اندازی می‌شود.

صاحبعلی اصغری در گفتگو با خبرنگار مهر، با تاکید بر بهبود آنتی دهی تلفن همراه در روستاهای بیله سوار اظهار کرد: با تقویت خطوط ارتباطی در بیله سوار مشکلات خطوط آنتن دهی در روستاهای این شهرستان مرتفع خواهد شد.

وی از پیگیری‌ها برای ایجاد دکل قشلاق حاج امن خبر داد و خاطرنشان کرد: این دکل‌ها به صورت 2G، 3G و 4G توسط اداره ارتباطات و فناوری اطلاعات از محل طرح خدمات عمومی اجباری سازمان ارتباطات و فناوری اطلاعات استان راه اندازی می‌شود.

فرماندار بیله سوار گفت: با راه اندازی این سایت قشلاق حاج امن، گوردیگل، ایستگاه پرورش تلیسه شرکت پارس، تفرجگاه شرکت پارس و جاده گوردیگل تا سه راه جعفرآباد تحت پوشش قرار گرفت.

وی افزود: در مرحله بعدی روستاهای اجاق قشلاقی، اللهویردی قشلاقی و غریب حاجی نیز با نصب دکل از امکانات آنتن دهی تلفن همراه و فناوری‌های ارتباطی بهره مند خواهند شد.

فرماندار بیله سوار گفت: براساس هماهنگی به عمل آمده با اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات طی یکسال آینده ۲۰ دکل مخابراتی در شهرستان راه اندازی و نصب خواهد شد.

اصغری از اجرای طرح فیبر نوری در شهر بیله سوار و جعفرآباد خبر داد و بیان کرد: این طرح با همکاری اداره ارتباطات و فناوری اطلاعات و شهرداری‌ها در شهرستان عملیاتی خواهد شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 951002

مهمترین اخبار ایران و جهان: