نیوز سیتی!
20 دی 1401 - 14:43

علاج ما در رفع شبهات جهاد تبیین است

نماینده ولی‌فقیه در کاشان با بیان اینکه دشمن قصد کمرنگ کردن ایام‌الله را دارد، گفت: علاج ما در رفع شبهات جهاد تبیین است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، حجت‌الاسلام سیدسعید حسینی ظهر امروز در جلسه هماهنگی دهه فجر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام راحل، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب از ما انتظار دارند که این بیانیه روی زمین نماند.

وی با بیان اینکه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی باید به گفتمان تبدیل شود، افزود: رهبر معظم انقلاب در آخر این بیانیه هفت توصیه داشتند که باید این هفت توصیه عملی شود و این یک تکلیف از سوی ایشان است.

نماینده ولی‌فقیه در کاشان ضمن اشاره به جهاد تبیین مورد تاکید رهبر معظم انقلاب ابراز داشت: علاج ما در نقاط مختلف حتی در مدرسه و محل کار جهاد تبیین است و دهه فجر فرصت مغتنمی است که از این فرصت باید به خوبی استفاده کرد.

وی با بیان اینکه دشمنان در حال کوبیدن هاونگ در آب هستند، گفت: روش‌های مختلفی را باید در زمینه جهاد تبیین به کار گرفت و باید در کنار سخنران راوی خوب تربیت کرد و منطقه کاشان در این زمینه ظرفیت بسیار بالایی دارد.

حسینی ضمن تاکید بر بکارگیری روش‌های مختلف در ایجاد شور انقلابی میان قشرهای مختلف در جامعه تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب مد نظر دارند تا اقدامات 40 سال اخیر تبیین شود و دستاوردهای مختلف در عرصه‌های گوناگون به مردم اطلاع‌رسانی شود.

وی ضمن اشاره به دستاوردهای مختلف جمهوری اسلامی در عرصه‌های علمی، اقتصادی، نظامی، فرهنگی، ورزشی، منطقه‌ای، بین‌الملل و غیره تاکید کرد: با جهاد تبیین جوان عزیز ما می‌توانند به جمهوری اسلامی افتخار کنند در حالی که دشمن قصد دارد ایام‌الله در جامعه کمرنگ شود.

انتهای پیام/801/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 967890

مهمترین اخبار ایران و جهان: