نیوز سیتی!
17 دی 1401 - 20:22

مردم سلامت و آرامش خود را مرهون کادر درمان هستند

اردبیل- دادستان عمومی و انقلاب اردبیل گفت: مردم سلامت و آرامش امروز خود را مرهون تلاش و مجاهدت کادر درمان هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، سید عبدالله طباطبایی عصر شنبه در آئین راه‌اندازی دستگاه پیشرفته ام. ار. آی بیمارستان سبلان اردبیل اظهار کرد: در دوران کرونا سخت‌ترین شرایط و پیچیده‌ترین مسئولیت را برای کادر درمان شاهد بودیم که با صبوری و تلاش مجاهدانه تلاش کردند به ارتقای امنیت روانی، آرامش واقعی مردم و تضمین سلامت آنها کمک کنند.

وی با تجلیل از کادر درمان که در سخت‌ترین روزها همیشه در کنار مردم هستند، تصریح کرد: ما باید با گذر از شرایط سخت کنونی در حوزه سلامت و تأمین امکانات و تجهیزات به شرایط مناسب و خودکفایی برسیم تا بیش از هر زمان دیگر بهترین خدمات از سوی کادر درمانی برای مراجعین فراهم آید.

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل به جمعیت تحت پوشش تأمین اجتماعی در استان و ضرورت تأسیس دومین بیمارستان تأمین اجتماعی را در اردبیل یادآور شد و گفت: تجهیز این بیمارستان به امکانات مدرن می‌تواند زمینه‌ساز ارائه خدمات مطلوب‌تر باشد تا ما بتوانیم در مواجهه با بیمه‌شدگان و مراجعین بهترین خدمات را ارائه کنیم.

طباطبایی افزود: کشور ما به پیشرفت‌های مناسبی در حوزه درمان دست پیدا کرده و ما با بهره‌گیری از توان دانشمندان و نخبگان جوان وارد عرصه تولید و ساخت واکسن و داروهای تأثیرگذاری شدیم که قطعاً این پیشرفت‌ها در سال‌های آینده نمود بیشتری خواهد یافت.

وی ایران را در دستیابی به تکنولوژی‌های نوین در حوزه‌های هوا، فضا، ماهواره و تولید محصولات بهداشتی، درمانی یادآور شد و خاطرنشان کرد: این پیشرفت‌ها در سایه مجاهدت علمی جوانان و نیروهای ایثارگری به دست آمده که باید قدر آن را بیش از گذشته بدانیم.

طباطبایی ضرورت نگاه واقع‌بینانه به حل مشکلات به ویژه در حوزه بهداشت و درمان را یادآور شد و اضافه کرد: برخی کاستی‌ها و فراز و نشیب‌ها را در حوزه درمان و توزیع دارو شاهد هستیم که قطعاً با مدیریت درست و شایسته در این حوزه می‌توان به اهداف مورد نظر دست پیدا کرد.

وی ضرورت دسترسی شهروندان و بیمه‌شدگان را به خدمات بهداشتی، درمانی به ویژه در مراکز تأمین اجتماعی یادآور شد و بیان کرد: باید ارائه خدمات در این حوزه با سرعت عمل بیشتری انجام شود و قطعاً در این بخش نیاز به تلاش اطبا و پرستاران داریم.

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل ادامه داد: خوشحال هستیم که امروز بیمارستان سبلان اردبیل که با بیشترین مراجعه روبه‌رو است، به دستگاه‌های پیشرفته آراسته می‌شود تا امکان ارائه خدمات تشخیصی و درمانی مناسب‌تر فراهم آید.

منبع: مهر
شناسه خبر: 961502

مهمترین اخبار ایران و جهان: