نیوز سیتی!
12 بهمن 1401 - 15:14

انقلاب اسلامی معجزه بزرگ تاریخ معاصر است

اردستان - امام جمعه اردستان گفت: انقلاب اسلامی معجزه بزرگ تاریخ معاصر است که بعد از گذشت ۴۴ سال و با وجود دشمنی‌های فراوان مستکبران همچنان استوار و درخشنده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسن دهشیری پیش از ظهر چهارشنبه در آئین نواختن زنگ انقلاب در دبیرستان دخترانه ابن سینای اردستان، اظهار داشت: امروز روز بسیار مهمی است؛ که از یک سو میلاد امام جواد (ع) و از سوی دیگر روز دوازدهم بهمن ماه و یادآور خاطره بزرگ حضور بنیانگذار جمهوری اسلامی بعد از چندین سال دوری از وطن در میهن است.

وی افزود: در طی دوازدهم تا بیست و دوم یک معجزه بزرگی در تاریخ معاصر شکل گرفت که آن پیروزی انقلاب اسلامی بود که ما خود را مدیون رشادت‌ها و فداکاری همه مردم و به ویژه شهدا و ایثارگران می‌دانیم.

امام جمعه اردستان خاطرنشان کرد: اگر سخنان امامان به عنوان یک رهنمود برای مردان و زنان تاریخ ساز مورد استفاده قرار بگیرد افراد می‌توانند به مراتب عالی برسند چرا که امام فرمود اعتماد به خدا تضمین رسیدن به جایگاه بلند را دارد.

دهشیری بیان کرد: کسانی که می‌خواهند آینده روشن و پرافتخار داشته باشند و در مسیر بنیان گذاشتن یک بنیاد نوین تلاش کنند باید همانند امام راحل باشند که به خداوند توکل و اعتماد داشت.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران همچون بنای مستحکمی است که بعد از گذشت چهل و چهار سال و با وجود دشمنی‌های فراوان همچنان استوار و درخشنده است و مردم ایران در فتنه‌های گوناگونی که دشمنان طراحی کرده‌اند با تکیه و توکل بر خدا پیروز شدند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1013002

مهمترین اخبار ایران و جهان: