نیوز سیتی!
07 شهریور 1402 - 11:14

رتبه نخست گمرکات کرمانشاه در صادرات به عراق در بین گمرکات هم مرز

کرمانشاه- مدیرکل گمرکات کرمانشاه از رتبه نخست گمرکات کرمانشاه در صادرات به عراق در بین گمرکات هم مرز با این کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اصغر عباس زاده شامگاه دوشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه به مناسبت هفته دولت با اشاره به رتبه نخست گمرکات استان کرمانشاه در صادرات به عراق در بین گمرکات هم مرز با این کشور، اظهار کرد: همچنین استان کرمانشاه در بین گمرکات صادراتی کشور رتبه چهارم گمرکات کشور را در سال گذشته به دست آورد.

وی در ادامه با توجه به اینکه حداکثر رویه‌های گمرکی در گمرکات استان کرمانشاه در حال انجام است، افزود: حجم فعالیت‌های تجاری استان در پنج ماهه نخست سال جاری رشد یازده درصدی از حیث ارزش و رشد ۱۶ درصدی به لحاظ وزن کالاهای صادراتی را داشته است.

مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه تصریح کرد: مجموعه گمرکات استان کرمانشاه به منظور روان سازی و سرعت دهی به خروج زوار عتبات عالیات با استقرار ۶ دستگاه ایکس ری چمدانی و افزایش تعداد نیروی انسانی در مرز خسروی به صورت ۲۴ ساعته در حال ارائه خدمات به مسافرین در این مرز است.

عباس زاده همچنین در خصوص تشریفات گمرکی وسایل و تجهزات مواکب در پیاده روی اربعین حسبنی نیز خاطرنشان کرد: پرسنل گمرک خسروی به صورت شبانه روزی در حوزه تجاری نیز مستقر و وسایل موکب داران بدون وقفه و معطلی به سمت عراق ارسال می‌شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1474702

مهمترین اخبار ایران و جهان: