نیوز سیتی!
14 شهریور 1402 - 14:45

ارائه آموزش‌ استاندارد در دستور کار آموزش و پرورش رباط کریم باشد

رباط کریم- معاون سیاسی، انتظامی فرمانداری رباط کریم گفت: ارائه آموزش‌ استاندارد در دستور کار آموزش و پرورش رباط کریم باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، مظاهر عشوری ظهر سه شنبه در جلسه‌ای که در حاشیه بازدید میدانی از اداره آموزش و پرورش رباط کریم و به منظور ارزیابی بخش‌ها و معاونت‌های این اداره و بررسی عملکرد و تکریم ارباب رجوع و همچنین ارائه گزارش و خدمت رسانی معاونت‌ها برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به نگاه ویژه فرمانداری رباط کریم به آموزش و پرورش موضوع رسیدگی به وضعیت معیشت و خدمت رسانی به منابع انسانی و حوزه آموزش جز برنامه‌های مهم و اولویت دار است.

معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری بر لزوم همکاری و رسیدگی به درخواست‌های مردم، وضعیت فعلی ثبت نام دانش آموزان، ظرفیت‌های موجود مدارس شهرستان، کمبود نیروی انسانی، برنامه ریزی به موقع در جهت ساماندهی دانش آموزان و وضعیت آموزشی آنان، رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت در حیطه آموزشی و فرهنگی نیروهای انسانی و دانش آموزان تاکید کرد. ️

وی عنوان داشت: خود مراقبتی محیطی و منابع انسانی، بصیرت افزایی و غنیمت شمردن فرصت‌های مناسب در راستای ارج نهادن و تقویت زیرساخت‌ها و بسترهای انقلابی و هوشیاری در برابر توطئه‌های دشمنان و معاندین در اولویت اقدامات اداره آموزش و پرورش و مسئولان رباط کریم باشد.

عشوری در ادامه گفت: مسئولان آموزش و پرورش باید در کنار مردم و خانواده‌ها باشند و همدلی و همراهی در امر آموزش و پرورش داشته و در صدد پرورش خلاقیت و نوآوری‌های فرزندان این شهرستان تلاش مستمر کنند. ️

معاون فرماندار رباط کریم بیان داشت: ارائه آموزش‌های استاندارد و برنامه‌هایی مطابق با نظام مقدس جمهوری اسلامی و ایجاد فضای شاداب و با نشاط بسیار مهم است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1486546

مهمترین اخبار ایران و جهان: