نیوز سیتی!
08 شهریور 1402 - 11:07

اختصاص یک درصد درآمد معادن برای مردم سرخه پیگیری می شود

سرخه- استاندار سمنان از پیگیری اختصاص یک درصد درآمدهای بومی از معادن سرخه برای بهسازی و عمران شهرستان به مثابه یکی از مطالبات عمده مردم این منطقه معدن خیز خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد رضا هاشمی صبح چهارشنبه در مراسم افتتاح همزمان طرح‌های هفته دولت شهرستان سرخه در فرهنگسرای باران از پیگیری اختصاص یک درصد درآمدهای بومی از معادن سرخه به مثابه یکی از مطالبات عمده مردم این شهرستان خبر داد و بیان کرد: انجام مسئولیت‌های اجتماعی معادن استان در زمره تأکیدات ما است.

وی افزود: در کنار یک درصد پرداختی معادن از درآمدهایشان، پیگیری در خصوص انجام مسئولیت‌های اجتماعی توسط معادن و پرداخت حقوق دولتی با جدیت در دستور کار است.

استاندار سمنان همچنین گفت: اتمام پروژه‌های نیمه تمام شهرستان سرخه در دولت سیزدهم از دیگر مباحثی است که مَد نظر قرار دارد و با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی شاهد تکمیل این پروژه‌ها خواهیم بود.

هاشمی با بیان اینکه تعیین تکلیف وضعیت زمین سور سامان شهر سرخه برای استفاده در حوزه نهضت ملی مسکن، از دیگر اقدامات صورت گرفته و امروز کلنگ زنی خواهد شد، گفت: بخش زیادی از مردم شهرستان از این طرح‌ها بهره مند می‌شوند.

وی در خاتمه به انتخابات هم اشاره کرد و گفت: دیدارهای چهره به چهره، نشست‌های تبیینی و حضور در جمع مردم یقیناً در بحث افزایش مشارکت در انتخابات پیش رو که یک انتخابات بسیار مهم است تأثیر شایانی دارد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1476590

مهمترین اخبار ایران و جهان: