نیوز سیتی!
04 شهریور 1402 - 17:53

۲۹۰۰ پروژه با اعتبار بالغ بر ۸۱ همت در هفته دولت به بهره برداری می‌رسد

استاندار خراسان رضوی گفت: ۲ هزار و ۹۰۰ پروژه با ۸۱۰ هزار میلیارد ریال اعتبار در استان طی هفته دولت عملیاتی و یا کلنگ زنی می‌شود که بیشترین تعداد این طرح ها مربوط به حوزه‌های عمران، زیرساختی و اقتصاد است.


به گزارش خبرگزاری فارس از بردسکن،یعقوبعلی نظری در در حاشیه مراسم افتتاح کارخانه کنسانتره مس شرکت صنعتی مهر آبین فولاد درونه و در گفت و گو با خبرنگاران با بیان این که احیای بیش از ۳۵۰ واحد راکد صنعتی از اقدامات موفق در استان خراسان رضوی است، اظهار کرد: ایجاد ۱۰۶ هزار شغل خالص و رشد ۲۶۰ درصدی توسعه و ایجاد شهرک های صنعتی در استان خراسان رضوی جزء دستاوردهای دولت در این خطه است که در این راستان کسب رتبه برتر اشتغال کشور را کسب نمودیم.

وی در حاشیه این مراسم که معاون امور عمرانی استاندار، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، فرماندار بردسکن و دیگر مسئولین حضور داشتند، گفت: معادن سرمایه استان هستند.

وی افزود: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری «معدن به جای نفت»، با توجه به اینکه بردسکن یک پهنه خاص در بحث معادن است، میطلبد یک عزم جدی و جمعی شکل گیرد و به سرعت این مهم به فعلیت برسد.

استاندار خراسان رضوی به خواسته مدیرعامل مهرآیین فولاد در خصوص مشکلات آب‌ و برق و گاز به فرماندار بردسکن و روسای ادارات دستور پیگیری جدی را داد.

پایان پیام/۷۰۰۵۰

منبع: فارس
شناسه خبر: 1470102

مهمترین اخبار ایران و جهان: