نیوز سیتی!
15 مهر 1402 - 15:36

مقتدرانه در کنار مردم هستیم

فرمانده نیروی انتظامی مازندران با تاکید بر اینکه خط قرمز پلیس، بحث امنیت است، گفت: اگر فردی بخواهد خدشه‌ای به امنیت مردم وارد کند مقتدرانه در کنار مردم هستیم و تحت هیچ شرایطی کوتاه نخواهیم آمد چون حق مردم است.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح استان مازندران با حضور نماینده ولی فقیه در استان و استاندار مازندران صبح امروز در ساری برگزار شد.

سیدمحمود حسینی‌پور استاندار مازندران در این مراسم اظهار کرد: پلیس با روحیه جهادی برای تامین امنیت مردم تلاش می‌کند.

وی افزود: مازندران امن؛ ماموریت جدی نیرو‌های نظامی و انتظامی است.

استاندار مازندران با اعلام اینکه پلیس از متن مردم است، گفت: از ابتدای انقلاب اسلامی ایران تاکنون نیروی انتظامی همواره در بین مردم خدمت کرده و می‌کند.

سردار حسن مفخمی شهرستانی به‌مناسبت هفته نیروی انتظامی  هر سال در مهر ماه هفته نیروی انتظامی قلمداد می‌شود که این هفته برای موضوعاتی در قالب شعار فراجا و شعارهای روزانه برنامه‌ریزی می‌شود که شعار امسال در دو قسمت شهروند قانون‌مدار و پلیس خدمت‌گزار است. 

وی افزود: در این زمینه در بحث شهروند قانون‌مدار، برای برقراری امنیت عمومی باید همه ما به قوانین و مقررات را به‌عنوان یک تکلیف بدانیم و ما همه ما پلیس خودمان باشیم. 

 

فرمانده نیروی انتظامی مازندران بیان کرد: در بحث حقوق شهروندی همه ما حقوق شهروندان دیگر را رعایت کنیم که آن هم در سایه اجرای قانون و پای‌بندی به آن است. 

 

مفخمی تصریح کرد: افتخار ما در مجموعه نیروی انتظامی کل کشور این است که خودمان را سرباز ولایت می‌دانیم و باید تکلیف خود را به‌عنوان سرباز نظام ایفا کنیم. 

وی با تاکید بر اینکه همکاران ما برای خدمت جهادی روز و شب نمی‌شناسند، خاطرنشان کرد: از مردم هم تشکر می‌کنم که تعامل آنان با پلیس روز به روز با پلیس در همه موضوعات امنیت عمومی بیشتر می‌شود. 

 

فرمانده نیروی انتظامی مازندران با بیان اینکه حفظ ارزش‌ها برای پلیس یک اصل است، اظهار کرد: طی ۶ ماهه اول امسال بیش از ۲۶ میلیون و ۳۰۰هزار تردد در جاده‌های استان به ثبت رسید. 

مفخمی با اعلام اینکه طی ۶ ماهه اخیر امنیت مثال‌زدنی را در مازندران شاهد بودیم، اظهار کرد: در بحث کاهش تصادفات و حوادث رانندگی، کاهش متوفیان و افزایش انضباط ترافیکی هم شاهد اقدامات خوبی بودیم. 

 

وی با تاکید بر ضرورت حل زیرساخت‌های جاده‌ای، خاطرنشان کرد: باوجود اینکه سال تحصیلی جدید شروع شده در همین تعطیلات اخیر شاهد حضور مسافران بودیم و باتوجه به نبود زیرساخت کافی در محور کندوان مجبور به اعمال محدودیت یک‌طرفه شدیم تا موجب سهولت تردد برای مسافران شود. 

فرمانده نیروی انتظامی مازندران با اشاره به تماس یک میلیون و ۳۰۰هزار تماس با شماره ۱۱۰ پلیس، افزود: در بحث جرایم سایبری موضوع مهم توجه به هشدارهای پلیس است.

مفخمی با تاکید بر اینکه خط قرمز پلیس، بحث امنیت است، گفت: اگر فردی بخواهد خدشه‌ای به امنیت مردم وارد کند مقتدرانه در کنار مردم هستیم و تحت هیچ شرایطی کوتاه نخواهیم آمد چون حق مردم است. 

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1530483

مهمترین اخبار ایران و جهان: