نیوز سیتی!
15 شهریور 1402 - 19:31

۱۲۵ دستگاه خودرو عمومی همچنان در مرز تمرچین‌ مستقر است

ارومیه - مسئول قرارگاه مرکزی حمل و نقل مرز تمرچین گفت: ۱۲۵ دستگاه ون و مینی‌بوس در مرز تمرچین مستقر و در حال خدمات حمل ونقل زائران اربعین حسینی(ع) است.

به گزارش خبرگزاری مهر، ناصر سعیدآبادی در این زمینه با تاکید بر استمرار خدمات ناوگان حمل و نقل در مرز تمرچین اظهار کرد: به غیر از فعالیت این ۱۲۵ ناوگان، ۵۰ دستگاه مینی‌بوس نیز در محل‌های مشخص به صورت آماده باش مستقر شدند و با افزایش تردد زائران این ناوگان سریعاً وارد چرخه خدمات دهی خواهند شد.

وی با اشاره به ارائه خدمات مطلوب به زائران افزود: ۲ تیم پشتیبانی و نظارتی با ۲ دستگاه گشت بازرسی وظیفه رصد شبانه روزی فعالیت ناوگان مستقر را بر عهده دارند.

سعیدآبادی اضافه کرد: همچنین یک دستگاه مینی‌بوس به عنوان خودرو امداد فنی تخصیص و با ۲ نفر تکنسین مکانیکی به‌صورت تمام وقت به ناوگانی که دچار مشکل فنی می‌شوند، خدمات فنی رایگان ارائه می‌دهند.

مسئول قرارگاه مرکزی حمل و نقل مرز تمرچین با قدردانی از زحمات تمام رانندگان فعال عرصه حمل و نقل زائرین اربعین حسینی در مرزها ادامه داد: با توجه به آغاز پیک برگشت زائران چنانچه ناوگان مستقر فعال و آماده باش کفاف ترددها را نکند، از ناوگان آماده باش شهرهای همجوار مشخص شده به مرز تمرچین اعزام می‌شوندتا کوچک‌ترین خللی در امر خدمات حمل ونقل پیش نیاید.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1488383

مهمترین اخبار ایران و جهان: