نیوز سیتی!
16 شهریور 1402 - 09:51

پل زیرگذر بوئین میاندشت احداث می‌شود

اصفهان- معاون مهندسی و ساخت اداره راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: در راستای رفع یکی از نقاط پر حادثه استان اصفهان امسال آغاز عملیات اجرایی و احداث پل زیرگذر بوئین میاندشت در دستور کار است.

به گزارش خبرگزاری مهر، بهزاد شاهسوندی با اشاره به پروژه‌های راهسازی در دست اجرا در غرب استان اصفهان، اظهار داشت: در سال جاری آغاز عملیات اجرایی و احداث پل زیرگذر بوئین میاندشت با قراردادی بالغ بر ۸۰ میلیارد تومان در دستور کار است.

وی خاطرنشان کرد: این محور یکی از نقاط پر حادثه استان اصفهان است و بر همین اساس احداث پل زیرگذر در این محور برای کاهش حوادث ضرورت دارد. معاون مهندسی و ساخت اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان همچنین به پروژه تونل خوانسار اشاره کرد و گفت: این پروژه نیز در دستور کار بوده اما متأسفانه اعتبار کافی برای آن تأمین نشده و پیمانکار مطالبات دارد.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان افزود: پیگیر تأمین اعتبار برای این پروژه هستیم تا مطالبات و دیون پیمانکار پرداخت شود و عملیات لاینینگ ۳۰۰ متر باقیمانده از طول تونل به اتمام برسد.

شاهسوندی به پروژه کنار گذر خوانسار اشاره و خاطرنشان کرد: این پروژه در دستور کار است تا به لطف خدا بتوانیم ۱۹ کیلومتر از این مسیر احداث شده و تردد کامیون‌ها از داخل شهر خوانسار به کنار گذر منتقل شود.

به گفته معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان، هم اینک پروژه کمربندی وانشان در حال اجرا است و در تلاش هستیم تا پایان سال بهره برداری شود.
شاهسوندی در خصوص محور تیران - چادگان نیز عنوان کرد: این پروژه نیز در دستور کار است که پس از رفع مشکلات موجود، عملیات اجرایی آن مجدد آغاز خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: پیگیر تأمین اعتبار محور تیران – سامان نیز هستیم تا این پروژه فعال شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1488683

مهمترین اخبار ایران و جهان: