نیوز سیتی!
05 شهریور 1402 - 22:58

آغاز طرح جمع‌آوری و ساماندهی معتادان متجاهر در اهواز

اهواز- معاون سیاسی و اجتماعی سرپرست فرمانداری اهواز از آغاز اجرای طرح جمع‌آوری و ساماندهی معتادان متجاهر در سطح این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید مجید صالحی عصر امروز یکشنبه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان اهواز به مشکلات معتادان متجاهر در جامعه اشاره کرد و افزود: طرح جمع‌آوری و ساماندهی معتادین متجاهر با همکاری ادارات، نهادها و دستگاه‌های اجرایی و پاکسازی مناطق آلوده آغاز شده است.

وی با اشاره به فعالیت کمپ ماده ۱۶ گفت: این کمپ در حال پذیرش معتادان متجاهر در شهرستان اهواز است.

معاون سیاسی و اجتماعی سرپرست فرمانداری اهواز، خدمات و مراقبت‌های بهداشتی و درمانی، آموزش‌های مهارت آموزی و فرهنگی برای بازگشت این معتادان به آغوش خانواده‌ها و جامعه را از جمله اهداف راه اندازی این کمپ عنوان کرد.

صالحی بر فعال‌تر شدن کمیته‌های شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر تاکید کرد و گفت: قطعاً زحمات و تلاش‌های کمیته‌ها در ریشه کن شدن مواد مخدر و سلامت جامعه مؤثر است.

وی، اطلاع رسانی و آگاه سازی خانواده‌ها را با اهمیت خواند و افزود: آگاه سازی خانواده‌ها نخستین گام پیشگیری از اعتیاد افراد به مواد مخدر است که نقش رسانه‌ها به ویژه صدا و سیما در این زمینه حائز اهمیت است.

صالحی ضمن تشکر و قدردانی از زحمات اعضای شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گفت: شرکت‌ها، ادارات و دستگاه‌های اجرایی مصوبات شورا و تعهدات خود را اجرایی کنند و به دبیرخانه این شورا گزارش دهند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1472183

مهمترین اخبار ایران و جهان: