نیوز سیتی!
19 بهمن 1402 - 01:03

مازندران ۲۳ بهمن‌ میزبان مراسم اربعین شهدای کرمان

رئیس شورای هیأت مذهبی مازندران گفت: هیأت مذهبی مازندران از سوی هیأت مذهبی کشور به عنوان مسوول برگزاری مراسم اربعین شهدای کرمان انتخاب و ۲۳ بمن مراسم بزرگداشت اربعین شهدای کرمان در مازندران برگزار می‌شود.

محمدعلی باقری در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای تروریستی مزار حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: تلاش برای بزرگداشت شهدای انقلاب، دفاع مقدس، شهدای ترور، شهدای مدافع وطن و حرم از وظایف مهمی است که بر عهده داریم.

وی افزود: همه تلاش ما نهادینه کردن ارزش‌ها در جامعه است و هیأت مذهبی هم دوش و همگام با دیگر نهادها در راستای این مهم‌ تلاش دارد‌.

باقری گفت: با توجه به اینکه شورای هیأت مذهبی استان به عنوان مسوول مراسم ستاد اربعین شهدای کرمان در سطح کشور انتخاب  شد، با همکاری سازمان تبلیغات و بنیاد شهید مازندران جلسه ستاد برگزار و برنامه ریزی انجام شد.

وی خاطرنشان کرد: براساس برنامه‌ ریزی مقرر شد که مراسم اربعین شهدای مظلوم مزار سردار دلها در سراسر کشور ۲۳ بهمن ساعت ۹ صبح در گلزار شهدای مرکز استانها برگزار شود.
مسوول ستاد اربعین شهدای کرمان هیات مذهبی کشور یادآور شد: با مشارکت بنیاد شهید استان که متولی اصلی این مراسم است و سازمان تبلیغات، شورای هیات مذهبی و استانداری  این مراسم با شکوه در ساری برگزار می‌شود.

باقری اظهار کرد: ۲۳ بهمن ساعت ۹ صبح اربعین شهدای کرمان در گلزار شهدای مرکز استان شهرستان ساری با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده های معزز شهدا، جانبازان، ایثارگران و هیئات مذهبی با سخنرانی آیت الله محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در استان و برنامه‌های دیگر برگزار می‌شود.

وی گفت: سخنرانی، مداحی، پخش کلیپ و برنامه های فرهنگی دیگر از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده در این مراسم است که با هدف بصیرت افزایی برگزار می‌شود.
پایان‌پیام/۸۶۰۰۲/غ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1664839

مهمترین اخبار ایران و جهان: