نیوز سیتی!
20 بهمن 1402 - 16:53

مردم با شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن تیر خلاص به قلب بدخواهان نظام خواهند زد

امام جمعه موقت بخش شیبکوه گفت: مردم با بصیرت ایران اسلامی با شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات اسفندماه تیر خلاص به قلب بدخواهان نظام خواهند زد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرلنگه، حجت الاسلام کشمیری امام جمعه موقت بخش شیبکوه ظهر امروز در خطبه های این هفته نماز جمعه ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن دهه مبارک فجر، اظهار داشت: انقلاب اسلامی  برکات زیادی را برای این کشور داشته است و در این نظام مقدس به موفقیت های بی نظیری دست پیدا کردیم.

وی ادامه داد: بحمدالله به برکت انقلاب اسلامی در صنعت هسته ای، پزشکی، پیراپزشکی، آموزش و تحقیقات، نظامی، فضایی، درمانی، جاده ها و راههای مواصلاتی، مخابراتی، نانوتکنولوژی، امنیت، استقلال سیاسی و اقتصادی و... به موفقیت های چشمگیری دست پیدا کرده ایم.

امام جمعه موقت شیبکوه افزود: دشمنان کوردل این نظام اسلامی نمیتوانند این پیشرفت های ما را در عرصه های مختلف ببینند و هر روز برای کشور عزیزمان توطئه و نقشه می کشند که همواره این نقش های شوم با درایت و راهبری رهبری معظم انقلاب اسلامی و وحدت مثال زدنی مردم نقش بر می شود.

حجت الاسلام کشمیری به دو آزمون مهم الهی پیش روی مردم اشاره کرد و یادآور شد: دو آزمون راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات در پیش است که مردم با بصیر و فهیم ایران اسلامی بویژه شیعه و سنی این منطقه بار دیگر با حضور حماسی خود تیر خلاص به قلب بدخواهان این نظام خواهند زد.

انتهای پیام/۸۸۰۲۸

 

 

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1666239

مهمترین اخبار ایران و جهان: