نیوز سیتی!
14 بهمن 1402 - 13:17

اجرای طرح نهضت ملی مسکن در سیستان و بلوچستان ۴۵ هزار فرصت شغلی ایجاد کرد

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: پیشتاز بودن این استان در اجرای طرح نهضت ملی مسکن زمینه ساز اشتغال بیش‌از ۴۵ هزار و۸۵۰ نفر شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، محمد کرمی امروز در سیزدهمین جلسه شورای مسکن استان سیستان و بلوچستان در سالجاری اظهار کرد: تکمیل و بهره‌برداری از واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در امیدآفرینی بین مردم و تحقق اهداف دولت سیزدهم یعنی اشتغالزایی نقش مستقیم ایفا می‌کند.

وی طرح نهضت ملی مسکن را یکی از اولویت‌های مهم استان عنوان کرد و گفت: هیچ یک از دستگاه‌های اجرایی استان نباید در جهادی که برای توسعه ساخت مسکن آغاز شده است، کوتاهی کند.

دبیر شورای مسکن سیستان و بلوچستان نیز در این جلسه با بیان اینکه ۲۶۱ هزار و ۶۵۲ نفر از شهروندان این استان برای خانه‌دار شدن در طرح نهضت ملی مسکن نام‌نویسی کردند، گفت: تاکنون از مجموع نام نویسی کنندگان صلاحیت ۴۹ هزار و ۹۰۴ نفر برای انجام فرآیند اداری ساخت خانه در قالب نهضت ملی مسکن تایید شده است.

اکبری با بیان اینکه ساختمان یک صنعت پیشران محسوب می‌شود، افزود: در مجموع بیش از ۴۳ هزار و ۵۱۵ طرح نهضت ملی مسکن در سیستان و بلوچستان با متوسط پیشرفت فیزیکی ۴۷ درصد در حال ساخت است که زمینه اشتغال ۴۵ هزار و ۸۵۰ نفر را فراهم کرده است.

پایان پیام/3139

منبع: فارس
شناسه خبر: 1658883

مهمترین اخبار ایران و جهان: