نیوز سیتی!
23 دی 1402 - 13:58

دستگیری عامل تیراندازی در رودبارجنوب

فرمانده انتظامی شهرستان رودبار جنوب گفت: با تلاش پلیس آگاهی این شهرستان، عامل چندین فقره تیراندازی ایذایی در سطح شهرستان رودبار جنوب دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، فرمانده انتظامی شهرستان رودبار جنوب اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره تیراندازی ایذایی در سطح شهرستان رودبار جنوب که موجب نارضایتی شهروندان شده بود و با توجه به اهمیت موضوع تیمی مجرب از پلیس آگاهی مسؤول رسیدگی به این موضوع شد.

نجارزاده عنوان کرد: پس از شناسایی محل تردد متهم در یکی از روستاهای شهرستان رودبار جنوب با اخذ دستورات لازم قضایی تیم‌هایی جهت دستگیری متهم به آدرس مورد نظر عزیمت و طی عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه متهم را در حالی که قصد فرار داشت دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: متهم دستگیر شده دارای سوابق کیفری از جمله اخلال در نظم و امنیت عمومی، حمل و نگهداری سلاح و مهمات غیرمجاز، تیراندازی ایذایی، نزاع و درگیری، تهدید و قدرت‌نمایی با سلاح و ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان است که با تشکیل پرونده قضایی تحویل مقام قضایی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رودبار جنوب در پایان عنوان داشت: با کسانیکه بخواهند امنیت مردم رودبار را خدشه‌دار کنند بشدت و باقدرت و طبق قانون با آنها برخورد خواهد شد.

پایان پیام / ۳۷۶۳ / ش

منبع: فارس
شناسه خبر: 1636039

مهمترین اخبار ایران و جهان: