نیوز سیتی!
19 دی 1402 - 09:08

هشدار جدی پلیس، انتقال به پارکینگ در انتظار خودروهای متخلف

رئیس پلیس راهور شهرستان تبریز از انتقال به پارکینگ خودرو های متخلف خبر داد و گفت: در راستای تسهیل در عبور و مرور و مطابق با قانون خودروهایی که در محل مناسب پارک نکنند به پارکینگ عمومی منتقل می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، جهانگیر جهانگیری امروز در گفت وگو در تشریح خبر اظهار داشت: بر اساس مطالبه مردم در روانسازی ترافیک و همچنین وظیفه ذاتی پلیس راهنمایی و رانندگی به استناد ماده 12 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی، در این خصوص پلیس خودرو هایی را که با عث اختلال در رفت و آمد مردم ایجاد کنند به پارکنیگ منتقل خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: روزانه در معابر درون شهری تبریز علی الخصوص هسته مرکزی شهر تعداد ۵۰ خودرو توسط همکاران پلیس راهور به پارکینگ منتقل می شوند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: تخلفاتی که مشمول این طرح خواهند شد عبارتند از؛ توقف دوبله، سد معبر، توقف در حریم تقاطع و هرگونه توقفی که ایجاد اختلال در عبور و مرور شهروندان را ایجاد نماید.

رئیس پلیس راهور شهرستان تبریز به رانندگان وسایل نقلیه توصیه کرد که حتی الامکان شهروندان برای رفت و آمد به هسته مرکزی از خودروی شخصی استفاده کرده و قبل از رفت و آمد پیش بینی پارکینگ محل را داشته باشند و قوانین راهنمایی و رانندگی را حتما رعایت کنند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1631539

مهمترین اخبار ایران و جهان: