نیوز سیتی!
18 دی 1402 - 13:54

شبکه توزیع آب روستای «گرد قاسمان» ثلاث باباجانی اصلاح و بازسازی شد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه، از اصلاح و توسعه شبکه توزیع آب شرب روستای نیمه‌کاره «گرد قاسمان» شهرستان ثلاث باباجانی خبر داد.

رضا داودی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: با هدف تامین آب پایدار روستاهای تحت پوشش شهرستان ثلاث باباجانی و همچنین جلوگیری از هدررفت آب شرب، بازسازی و توسعه شبکه توزیع آب روستای نیمه‌کاره «گرد قاسمان» در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: جهت بهره‌مندی مردم این روستا از آب شرب سالم و بهداشتی، ۲۰۰ متر لوله‌گذاری با لوله سایز ۷۵ میلی‌متر و ۱۰۰ متر لوله‌گذاری با لوله سایز ۹۰ میلی‌متر انجام شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه تصریح کرد: برای جلوگیری از هدر رفت آب شرب، کنتور تمامی مشترکین روستا توسط پرسنل آبفا استانداردسازی و انشعابات غیرمجاز هم پلمب شد.

داودی در پایان آب را نعمتی الهی و گرانقدر دانست و از تمامی شهروندان درخواست کرد که در مصرف بهینه آن اهتمام لازم را داشته باشند و در صورت مشاهده شکستگی و یا هرگونه حادثه در حوزه شرکت آب و فاضلاب، موضوع را با شماره ۱۲۲ (واحد ارتباطات مردمی شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه) در میان بگذارند تا در اسرع وقت به آن رسیدگی شود.

پایان پیام/پ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1630783

مهمترین اخبار ایران و جهان: