نیوز سیتی!
27 دی 1402 - 13:29

اختصاص ۵ هزار دستگاه کنتور برق هوشمند به مازندران

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران، از اختصاص ۵ هزار دستگاه کنتور برق هوشمند فهام یک به امورهای برق شهرستان‌های استان خبر داد و گفت: در راستای هوشمندسازی و کنترل پذیر کردن مشترکان ۵ هزار دستگاه کنتور از محل خرید منطقه‌ای و با تأمین IC از سوی شرکت توانیر، در اختیار شرکت قرار داده شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، سیدکاظم حسینی کارنامی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران با اشاره  به فعالیت‌های این شرکت در راستای کنترل پذیر شدن مشترکان، گفت: ۵ هزار دستگاه کنتور هوشمند فهام (فرم های هوشمند آنی متمرکز) جهت تعویض به امورهای توزیع تخصیص داده شده است.

وی افزود: به منظور پیشبرد اهداف تعیین شده از سوی شرکت توانیر در راستای هوشمندسازی و کنترل پذیر کردن مشترکان ۵ هزار دستگاه کنتور از محل خرید منطقه‌ای و با تأمین IC  از سوی شرکت توانیر، در اختیار شرکت قرار داده شد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران با اشاره به پیگیری‌های معاونت مشترکان و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته با هدف کنترل پذیر کردن تمامی مشترکان، ادامه داد: در این راستا سه فاز عادی و دیماندی سه تعرفه کشاورزی، صنعتی و ادارات و سازمان ها و نهاد‌های عمومی، سهمیه امورهای توزیع مشخص و کنتورهای مدنظر در اختیار امورهای توزیع قرار داده شد.

حسینی‌کارنامی اظهار کرد: در همین راستا طی برگزاری جلسات معاونت خدمات مشترکان و فروش این شرکت با مدیران امورهای توزیع برق شهرستان‌ها و رؤسای ادارات لوازم اندازه‌گیری و مسؤولان لوازم اندازه‌گیری امورها نسبت به تشریح وظایف اقدام و برنامه زمان‌بندی جهت تعویض این کنتورها در اختیار امور ها قرار داده شد و پیش‌بینی شده است تا مطابق برنامه زمان‌بندی تا پایان بهمن ماه جاری، اقدامات عملیاتی در این خصوص صورت گیرد.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1640883

مهمترین اخبار ایران و جهان: