نیوز سیتی!
04 خرداد 1402 - 09:25

توزیع ۹۱۷ تن برنج تنظیم بازار در همدان

سرپرست مدیریت توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی از توزیع ۹۱۷ تن برنج تنظیم بازاری هومالی و هندی سهمیه خانوار از ابتدای سال در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان؛ داریوش سرحدی صبح امروز در جمع خبرنگاران از توزیع ۹۱۷ تن برنج تنظیم بازاری هومالی و هندی سهمیه خانوار خبر داد و اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون مقدار یک هزار و ۷۱۵ تن کالای اساسی توسط فروشگاه‌های زنجیره‌ای، تعاونی‌های مصرف کارگری و کارمندی بین خانوارها در سطح استان توزیع شد.

وی با اشاره به اینکه از این مقدار ۳۱۳ تن شکر سهمیه خانوار، ۹۱۷ تن برنج تنظیم بازاری هومالی و هندی و پنج و نیم تن گوشت قرمز منجمد توزیع شده است افزود: از ۴۷۹ تن مرغ منجمد توزیع شده مقدار ۴۰۶ تن در راستای مصرف خانوار و ۷۳ تن هم بین مراکز عمده از قبیل دانشگاه ها و نهادهای دیگر توزیع شد.

سرپرست مدیریت توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی تاکید کرد: با توجه به در پیش بودن مناسبت‌های مذهبی مثل ارتحال امام(ره) و ماه‌های محرم و صفر، مکاتبه با وزارت جهاد کشاورزی مبنی بر اختصاص و تامین کالاهای مورد نیاز برای مصرف خانوار و هیئت‌های مذهبی در این ایام به عمل آمده است.

وی با بیان اینکه طی هماهنگی انجام گرفته با اداره کل تبلیغات اسلامی استان مقرر شد نحوه توزیع، مقدار سهمیه کالاهای اساسی برای هیئت‌های مذهبی در روزهای آینده مشخص شود یادآور شد: با توجه به سهمیه مشخص شده به هیئت‌های دارای مجوز تخصیص صورت می‌گیرد.

پایان پیام/89033/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1237239

مهمترین اخبار ایران و جهان: