نیوز سیتی!
23 اردیبهشت 1402 - 07:42

رتبه نخست هلال احمر گلستان در طرح خدمات نوروزی

گرگان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان از کسب رتبه اول استان در طرح خدمات نوروزی ۱۴۰۲ در کشور خبرداد.

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم غریب آبادی شامگاه جمعه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: بر اساس ارزیابی ها و رتبه بندی ستاد خدمات نوروزی جمعیت هلال احمر کشور، استان گلستان در طرح خدمات نوروزی ۱۴۰۲ موفق شد رتبه اول را میان استان های کشور کسب کند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان افزود: کسب این رتبه از سوی معاون حقوقی و مجامع استان‌های جمعیت هلال احمر اعلام شد.

وی بیان کرد: در ایام نوروز و تعطیلات، امدادگران و نجاتگران استان از ۲۴ اسفند تا ۱۵ فروردین، با تلاش شبانه روزی در پایگاه های امدادونجات و پست های موقت نوروزی هلال احمر استان با استقرار در جاده ها با بالاترین کیفیت به حادثه دیدگان امدادرسانی کردند و در طول طرح به ۲۴۵ مورد حادثه امدادرسانی کردند.

غریب آبادی اضافه کرد: اعضای جوان هلال احمر استان در پست های ثابت و سیار، خدمات بشردوستانه ارائه کرده و در مدت طرح خدمات نوروزی به بیش از ۳۶ هزار مسافر خدمات دادند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان تصریح کرد: در ایام نوروز معاینات پیش از اعزام هزار و ۵۷۶ زائر حج تمتع انجام شد. در این مدت بیش از چهارهزار نفر به داروخانه های هلال احمر و ۳۱۸ نفر به مراکز توانبخشی استان مراجعه کردند.

غریب آبادی در ادامه گفت: جوانان و داوطلبان عضو هلال احمر در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان با کمک خیران، ۱۲ هزار بسته معیشتی نیز در قالب طرح هلال رحمت در بین خانواده های کم برخوردار توزیع کردند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1207639

مهمترین اخبار ایران و جهان: