نیوز سیتی!
03 خرداد 1402 - 11:27

سوم خرداد ۱۳۶۰ طلوع خورشید فتح و پیروزی اسلام بود

سنندج-فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: سوم خرداد ۱۳۶۰ روز طلوع خورشید فتح و پیروزی اسلام بود چرا که دشمن در جنگ با خفت روبرو شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سید صادق حسینی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان صبح امروز در مراسم گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر، با بیان اینکه روز سوم خرداد یک روز بزرگ و به یادماندنی در تاریخ انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: ما امروز اینجا هستیم که یاد شهدای عزیز را در سوم خرداد سال ۶۱ گرامی بداریم.

وی افزود: سوم خرداد طلوع خورشید فتح و پیروزی برای سپاه اسلام و شروع خفت و خواری برای ارتش زبون رژیم بعث بود که آمده بودند تا بمانند و نظام نوپای انقلاب اسلامی را ساقط کنند اما با بازگشت خونین شهر به آغوش ایران اسلامی، شکست خوردند.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان خاطر نشان کرد: ما امروز شاهد پیشرفت در ابعاد علمی و سیاسی کشور هستیم و از دشمن بعثی دیگر خبری نیست و اثری از آن باقی نمانده است.

به گفته سردار حسینی جنگ دیروز و جنگ امروز با یک ماهیت و اما با شیوه مختلف اتفاق افتاده است.

وی تصریح کرد: دیروز دشمن با جنگ سخت و آتش خمپاره‌ها وارد شد که نوکران استکبار در کنار آنان بودند و دنیای غرب رژیم بعث را حمایت می‌کرد و امروز هم جنگی دیگر با شیوه دیگر آغاز شد که باز هم همان عوامل ضدانقلاب، منافقین، سلطنت طلب‌ها؛ و پشت سر آنان کشورهای غربی بودند که در جنگ شناختی وارد شدند و باز هم شکست و خفت نصیب آنان شد.

وی با اشاره به دستاوردهای جنگ و هشت سال دفاع مقدس افزود: امام خمینی (ره) فرمودند خرمشهر را خدا آزاد کرد و به فرموده رهبر معظم انقلاب، فتح خرمشهر فتح خاک نیست فتح ارزش هاست و امروز شما شاهد پیشرفت ایران اسلامی در تمام ابعاد هستید.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1234939

مهمترین اخبار ایران و جهان: