نیوز سیتی!
08 تیر 1402 - 17:12

برخورداری 26 واحد صنعتی و تولیدی ایلام از نعمت گاز

مدیرعامل شرکت گاز ایلام گفت: 26 واحد تولیدی و صنعتی استان در سه ماهه نخست امسال از نعمت گاز برخودار شده اند.

محمود کشاورز مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام عصر پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار فارس در ایلام گفت: در سه ماهه نخست امسال و در راستای تحقق شعار سال، بیش از ۲۶ واحد تولیدی و صنعتی در نقاط مختلف شهری و روستایی استان ایلام گازدار شده اند.

وی افزود: این تعداد صنایع در شهرستان های ایلام، چوار، ایوان، بدره، چرداول، دهلران، سیروان، ملکشاهی و در مهران بوده اند که بیشترین واحدها با ۶ مورد متعلق به شهرستان ایوان بوده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان ادامه داد: در چند سال اخیر تاکید مقام معظم رهبری در نامگذاری سال ها بر روی تولید بوده است تا دستگاه‌های اجرایی در حوزه مأموریت کاری خود گام‌های اساسی برای حمایت و رفع مشکل واحد‌های تولیدی در جهت رونق اقتصادی بردارند.

وی یادآور شد: با توجه به نقش صنایع در رونق و آبادانی استان و به منظور حمایت از تولید داخلی، گازرسانی به صنایع واجد شرایط همچنان به عنوان یکی از اولویت‌های اصلی شرکت گاز استان ایلام به شمار می‌رود.

کشاورز تصریح کرد: گازرسانی به صنایع ارزش افزوده قابل قبولی برای استان ایلام به همراه داشته و با جایگزینی سوخت طبیعی در واحدهای تولیدی و صنعتی، آلودگی کمتری در مقایسه با سایر فرآورده‌های نفتی به دنبال دارد و موجب ارتقاء شاخص‌های حفظ و بهبود محیط زیست و توسعه پایدار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، هم اکنون یک هزار و ۲۶۵ واحد صنعتی در نقاط مختلف شهری و روستایی استان دارای انشعاب گاز هستند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1318139

مهمترین اخبار ایران و جهان: