نیوز سیتی!
29 خرداد 1402 - 19:26

حمایت از اشتغال روستایی اولویت دولت است

سمنان- عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه حمایت از اشتغال روستایی و توانمند سازی روستاها اولویت دولت است، گفت: به دنبال رفع محرومیت هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، علی آقا محمدی بعد از ظهر دوشنبه در نشست شورای اداری سمنان به میزبانی استانداری با بیان اینکه دولت به دنبال رفع محرومیت است، تاکید کرد: در این زمینه از همه ظرفیت‌های موجود بهره گیری خواهد شد.

وی با بیان اینکه حمایت از اشتغال روستایی در زمره اولویت‌های دولت است، ابراز کرد: از کسانی که قصد راه اندازی کسب و کار در روستاها دارند، حمایت می‌شود.

جانشین وزیر کشور در طرح محرومیت زدایی و توانمندسازی اجتماعی ۲۰۲۰ محلات کشور همچنین گفت: حمایت از اشتغال روستایی و توانمند سازی روستاها اولویت دولت است.

آقا محمدی با بیان اینکه خدمت گزاری نخستین رکنی است که مسئولان باید به آن توجه کنند، ابراز کرد: مدیران باید توانایی خود را در راستای گره گشایی از مشکلات و امور مردم به کار گیرند.

وی با بیان اینکه مسئولان در استان سمنان تلاش کنند تا وعده‌های دولت محقق شود، گفت: یک مسئول موظف است که تا رسیدن وعده‌ها به محقق همه اهتمام خود را به کار گیرد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین طرح محرومیت زدایی و توانمندسازی اجتماعی ۲۰۲۰ محلات کشور را یکی از تأکیدات ویژه رهبر معظم انقلاب اسلامی دانست و گفت: وضعیت استان در این زمینه خوب است اما باید اقدامات تقویت شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1296383

مهمترین اخبار ایران و جهان: