نیوز سیتی!
04 تیر 1402 - 20:15

حریق تریلر حامل بار علوفه در اصفهان+فیلم

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از حریق بار علوفه تریلر در اصفهان خبر داد.

فرهاد کاوه آهنگران سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به حریق تریلر حامل بار علوفه دام اظهار داشت: ساعت ۱۶ و ۵۲ دقیقه عصر امروز توسط رانندگان عبوری، یک مورد حریق تریلر حامل بار علوفه در جاده هفتشویه به ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی اصفهان اطلاع داده شد.

 

وی افزود: بلافاصله آتش‌نشانان از ایستگاه‌های شماره ۷-۲۴-۱۵-۲۵ به همراه افسر کشیک وقت و عوامل آتش‌نشانی قهدریجان به محل حریق اعزام شدند.

 

کاوه آهنگران بیان کرد: پس از رسیدن اکیپ اعزامی در محل، مشخص شد تریلر هوو با مقدار زیادی بار علوفه دام در حین حرکت از قسمت بار دچار حریق شده و بلافاصله توسط راننده شاسی کشنده از تریلر جدا و به مکان امن انتقال داده شده و توسط اکیپ اعزامی در سریعترین زمان ممکن حریق اطفاء و رفع خطر شد.

 

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان تصریح کرد: این حادثه خسارت جانی نداشت و علت آتش‌سوزی نیز تحت بررسی است.

 

 

وی خاطرنشان کرد: به رانندگان وسایل نقلیه سنگین توصیه می‌شود در زمان حمل بارهای خطرناک و با ریسک حریق بالا باید دقت و ایمنی ویژه‌ای در نظر گرفته شود.

کاوه آهنگران گفت: داشتن یک دستگاه خاموش کننده پودر و گاز در خودرو می‌تواند به راحتی حریق را در لحظات اولیه کنترل کند.

به گزارش فارس، در هفته گذشته نیز در اطراف زیار روستای اندلان یک دامداری ۸ هزار رأسی دچار حریق شده است.

 در این حادثه یک تریلی که بار علوفه برای این دامداری آورده بود به دلایل نامعلوم بار آن دچار حریق می‌شود و آتش به چهار تن علوفه دپو شده در بیرون محوطه دامداری سرایت می‌کند و علوفه‌های طعمه حریق شدند.

پایان پیام/۶۳۱۰۱/ش

منبع: فارس
شناسه خبر: 1309083

مهمترین اخبار ایران و جهان: