نیوز سیتی!
22 خرداد 1402 - 10:31

نیازهای ورزشی فردیس احصا شود

فردیس- عضو شورای اسلامی شهر فردیس بر لزوم احصای نیازهای ورزشی این شهر تاکید کرد.

سید حمید یعقوبی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با تاکید بر لزوم استفاده از تجربیات قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی در سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری فردیس اظهار کرد: این سازمان باید در شکل‌گیری مجمع مشورتی ورزشی، اجتماعی، فرهنگی اهتمام و توجه بیشتری داشته باشد و نیازهای ورزشی این شهر را احصاء کند.

وی بیان کرد: لازم است سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری فردیس با هم اندیشی با پیشکسوتان در حوزه‌های ورزش و استفاده از پتانسیل‌های ورزشی شهر فردیس به نحو احسن استفاده کند و در به ثمر نشستن زحمات پیشکسوتان، مربیان و ورزشکاران با محوریت دستگاه‌های متولی ورزش در رأس آنها اداره ورزش و جوانان و تلاش به سمت علمی شدن ورزش و همگام با آخرین علوم ورزشی روز دنیا علاوه بر ایجاد شور و نشاط در جامعه در درخشیدن جوانان شهر در میادین جهانی، بین‌المللی و کشوری مثمر ثمر خواهد بود.

عضو شورای اسلامی شهر فردیس تصریح کرد: در این معقوله حتی می‌توان با بهره جستن از ظرفیت‌های کمیسیون‌های ورزشی شهرهای اقماری از تجربیات سایر متخصصین این حوزه کمک شایانی به پیشبرد اهداف ورزشی این شهر نمود که البته نیاز است دستگاه‌های مربوطه نیز با محیا کردن و استفاده از تجهیزات و امکانات ورزشی و فناوری روز دنیا زمینه را جهت پیشرفت جوانان این شهر میسر نمایند.

یعقوبی خاطرنشان کرد: شورای اسلامی شهر فردیس نیز در این راستا از کمک به معقوله ورزش در چارچوب قوانین و اختیارات از هیچ‌گونه کمکی مضایقه نخواهد کرد.

وی متذکر شد: این شورا با همکاری اداره ورزش و جوانان شهرستان و بهره‌گیری از متخصصین این حوزه در دوره پنجم و ششم شورای اسلامی شهر موفق به تدوین آئین نامه تجلیل از ورزشکاران و قهرمانان شدند و با تخصیص بودجه لازم امکان اجرای آن نیز فراهم شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1279583

مهمترین اخبار ایران و جهان: